جلسه هم‌اندیشی رئیس سازمان امور مالیاتی شهر و استان تهران با قائم‌مقام بهره‌برداری و امور فرهنگی مصلای امام خمینی(ره)، پیرامون آشنایی با فعالیت‌ها و برنامه‌های مصلی و تبادل نظر درباره مسائل مالیاتی، برگزار شد.

بازدید مسئول امور مالیاتی تهران

دکتر محمدرضا نوری، رئیس سازمان امور مالیاتی شهر و استان تهران و همراهان، در ادامه بازدید مسئولان و مدیران ارشد پایتخت از مصلی و نشست‌های هم‌افزایی با سایر نهادها، با دکتر دولتی، قائم مقام بهره‌برداری و امور فرهنگی مصلی، دیدار و از بخش‌های مختلف مجموعه فرهنگی ـ عبادی مصلای امام خمینی(ره) بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، دکتر کریم دولتی، قائم‌مقام بهره‌برداری و امور فرهنگی مصلای امام خمینی(ره)، در این نشست از ﺗﻼش‌ﻫﺎی ﻣﺴﺌﻮلانه مدیران سازمان امور مالیاتی شهر و استان تهران در ایجاد شفافیت برای خدمات بهتر به مردم تقدیر و تشکر کرد.

دکتر نوری، رئیس سازمان امور مالیاتی شهر و استان تهران هم در این دیدار با اشاره به چارچوب‌های قانونی امور مالیاتی سازمان‌های دولتی و عمومی، مسائل و راه‌کارهای رسیدگی به موضوعات مرتبط با مصلای امام خمینی(ره)  را تبیین کرد.

در این دیدار توضیحاتی پیرامون تاریخچه و وضع کنونی پروژه مصلی، رویکردها و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مصلای امام خمینی(ره)، مانند نماز عید فطر، احیای شب‌های قدر، نماز جمعه، نمایشگاه بین‌المللی کتاب، نمایشگاه بین‌المللی قرآن، نمایشگاه‌های علمی و صنعتی و ...، به مدیران امور مالیاتی شهر و استان تهران ارائه شد.

در پایان این نشست همچنین از مسجد جامع مصلی و مراحل پایانی ساخت گنبدخانه و ایوان مصلای امام خمینی(ره)، بازدید صورت گرفت. این نخستین دیدار و بازدید مسئولان امور مالیاتی شهر و استان تهران از مصلی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.