کد خبر: 586
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

بهسازی و به‌روزرسانی سازه‌ها و سالن‌های نمایشگاهی مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی(ره) در حال انجام است.

بهسازی فضای نمایشگاهی چهل سرا - سرای هفتم

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، مجموعه «چهل‌سرا» در ضلع جنوبی مصلی طی چند سال گذشته با هدف کمک به ارتقای فضای اقتصادی و اجتماعی کشور، رویدادهای مهم ملی و بین‌المللی در زمینه اقتصادی و فرهنگی را میزبانی کرده و به فعالان این حوزه‌ها خدمات ارائه کرده است. این مجموعه نمایشگاهی و فرهنگی در مرکز شهر تهران مستقر بوده و از امکانات متنوعی برخوردار است.

در سال جاری با هدف بهره‌برداری بهتر، ارتقای خدمات و افزایش رضایت‌مندی مردم و پاسخگویی به نیازهای متنوع مراجعان این مجموعه، فعالیت‌های بهسازی و به‌روزرسانی سازه‌ها و سالن‌های نمایشگاهی این مجموعه آغاز شده است.

در همین راستا، نصب سازه‌ی جدید و مجهزی در سرای هفتم در دستور کار قرار گرفته و بتون‌ریزی کف، نصب اسکلت فریم اسپیس، طراحی سقف عایق و استاندارد، اجرای کانال تهویه توزیعی سرمایش و گرمایش در سراسر این سالن، با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات به مردم و غرفه‌داران در حال اجرا است.

بهسازی فضای پیرامونی و خیابان‌های اطراف سالن، تعریض و تعویض ورودی‌ها و درهای اضطراری سالن، کف‌سازی ویژه غرفه‌ها و طراحی مناسب راهرو، از دیگر به‌روزرسانی‌های اجرا شده در سرای هفتم جهت رفاه حال مردم و مراجعان است.

از دیگر پیش‌بینی‌های انجام شده برای بهینه سازی فضا و خدمات ارائه شده می‌توان به طراحی پنل‌های جدا کننده و متحرک برای تفکیک غرفه‌ها، مجزا شدن برق سالن از برق شهری و اتصال به دیزل ژنراتور، تعبیه کابل‌های اصلی برق در زیر ساخت، اجرای چاه ارت و سایر زیرساخت‌های امنیتی و فنی اشاره نمود.

مجموعه چهل‌سرا در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره)، واقع در خیابان شهید بهشتی نرسیده به خیابان شهید مفتح، دارای فضاهای فرهنگی مختلفی است. البته این مجموعه از خیابان‌های شهید نقدی (فرعی شهید مطهری)، شهید علی اکبری و شهید مفتح نیز ورودی دارد.

این مجموعه با هدف خدمات‌دهی بهتر به خانواده‌ها، از مسجد، امکانات رفاهی، فضای سبز و مراکز ثابت عرضه مواد غذایی در نمایشگاه‌ها نیز برخوردار است. همچنین سالن ورزشی چندمنظوره شهید مفتح در ضلع غربی مجموعه چهل سرا میزبان علاقه مندان است.

امکاناتی همچون بهره‌مندی از پارکینگ با ظرفیت 2500 خودرو، دسترسی به خطوط 1 و 3 متروی تهران (ایستگاه‌های شهید بهشتی و شهید مفتح) از دیگر امکانات این مجموعه می‌باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.