با توجه به استقبال علاقه‌مندان، نمایشگاه قرآن روز جمعه، از ساعت ۱۶ آغاز به کار می کند. نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در روزهای عادی از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.

پوستر / نمایشگاه قرآن97

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره) ، با توجه به ایام پایانی هفته و استقبال بیشتر عموم مردم و علاقه‌مندان از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، نمایشگاه در روز جمعه، یک ساعت زودتر آغاز به کار کرده و درهای مصلی از ساعت ۱۶ (۴بعد از ظهر) باز خواهد بود.

نمایشگاه بیست‌وششم قرآن با فعالیت ۲۹ بخش و کمیته تخصصی در ‌زمینه‌های مختلف علمی، محتوایی، هنری، کودکان، زنان و بین‌الملل، همه روزه تا ۱۴ خرداد (۴تا۱۹ ماه مبارک رمضان) در شبستان مصلای امام خمینی(ره) ، میزبان عموم مردم خواهد بود.

گفتنی است تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن، ساعت مسافرگیری، فقط در خطوط ۱ و ۳ متروی تهران،  تا ساعت ۲۴ افزایش می‌یابد.  ساعات کار  سایر خط‌های متروی تهران تا ساعت ۲۲:۳۰ ‏است. ۲ ایستگاه مصلی و ایستگاه شهید بهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلای امام خمینی(ره) قرار دارند.

جهت رفاه حال بازدیدکنندگان، از ورودی شماره ۱ واقع در خیابان شهید بهشتی، ورودی‌ شماره ۳ جنب خروجی ایستگاه مترو شهید بهشتی، ورودی شماره ۱۹ جنب ایستگاه مترو مصلی، تا محل نمایشگاه، سرویس‌های رایگان پیش بینی شده است. همچنین پارکینگ‌های مصلی واقع در خیابان شهید قنبرزاده و خیابان شهید بهشتی آماده خدمات‌دهی به بازدیدکنندگان می‌باشند.

از بخش‌های فعال در نمایشگاه قرآن می‌توان به بخش محتوایی، شامل کمیته‌های آموزش و پژوهش، اعجاز قرآن، نشست‌های تخصصی و عترت است و بخش دستگاه‌ها و نهادها، شامل کمیته‌های دانشگاهیان، حوزویان، خادمان، نهادهای عمومی و دولتی و همچنین نهادهای مردمی و تشکل‌های صنفی خواهد بود.  
کمیته‌های فضای مجازی، رسانه و محصولات دیجیتال زیرمجموعه بخش رسانه و فضای مجازی است و در بخش تبلیغ و هنر نیز کمیته‌های محافل قرآنی، کودک و نوجوان، زنان و خانواده، آثار فرهنگی و هنری و همچنین کارگاه‌های هنری فعال هستند و بخش بین‌الملل نیز شامل دو کمیته آثار و نشریات و هنر و کارگاه‌های هنری است.

شعار نمایشگاه بیست‌وششم قرآن که در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برپا می‌شود، «قرآن؛ چلچراغ هدایت» نام گذاری شده است. همچنین برخی از فعالیت‌های مختلف این نمایشگاه به چهل سالگی انقلاب اختصاص دارد.  

با توجه به استقبال علاقه‌مندان، ساعت شروع به کار نمایشگاه قرآن در روز جمعه، از ساعت ۱۶ می‌باشد. بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، چلچراغ هدایت»، همه روزه تا ۱۴خرداد (۱۹ماه مبارک رمضان)، در روزهای عادی از ساعت ۱۷تا ۲۴ در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.

نظرات

  • علی اجورلو IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    0 0
    خواهشا لطفا حتی برای یک روز نمایشگاه را تمدید کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.