مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش سرویس‌دهی مترو ویژه نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان، زمان ‏سرویس‌دهی در خطوط یک و سه مترو در ایام برپایی نمایشگاه تا ساعت ۲۴ افزایش می یابد‎.

نمایشگاه قرآن 97

نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، با اشاره به برپایی بیست وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن، به منظور تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان، ساعت مسافرگیری ‏خطوط یک و سه متروی تهران از روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۹۷ افزایش می‌یابد‎.‎

نوبخت با اشاره به برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی(ره) گفت: به سبب قرار گرفتن ایستگاه مصلی در ‏خط یک و ایستگاه شهیدبهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران، زمان ‏سرویس‌دهی در این دو خط در ایام برپایی نمایشگاه تا ساعت ۲۴ افزایش یابد‎.
‎مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با بیان اینکه ساعات کار متروی تهران در شرایط عادی تا ساعت ۲۲:۳۰ ‏است تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد تا یک ساعت و نیم به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی ‏در ایام برپایی نمایشگاه قرآن اضافه شود تا بازدیدکنندگان بتوانند با خاطری آسوده از این وسیله ‏ایمن، سریع و پاک برای دسترسی به نمایشگاه استفاده کنند‎.

وی افزود: حرکت قطارها در خطوط یک و سه متروی تهران از ساعت ۲۲:۳۰ تا ساعت ۲۴، افزایش یافته و بازدیدکنندگان می‌توانند تا ساعت ۲۴ از آخرین قطارهایی که از دو ایستگاه مصلی و شهید بهشتی عبور می‌کنند، استفاده کنند. ‏

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از یکشنبه ۳۰ اردیبهشت تا ۱۴ خرداد (۴تا۱۹ ماه مبارک رمضان) از ساعت ۱۷ الی۲۴ در مصلای امام خمینی(ره) ، میزبان عموم مردم خواهد بود.

همزمان با این نمایشگاه، مراسم شب‌های نورانی از ۳۰ اردیبهشت‌ماه تا ۱۳ خرداد (۴ تا ۱۸ ماه مبارک رمضان) به مدت ۱۵روز، در شبستان مصلای امام خمینی(ره)  برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.