محفل انس و قرائت قرآن کریم و مراسم شب‌های نورانی هر شب از ساعت ۲۱:۴۵ تا ۲۳، میزبان عموم مردم و علاقه‌مندان به قرآن است.

پوستر/ شب‌های نورانی

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره) ، محفل انس و قرائت قرآن کریم و مراسم شب‌های نورانی، همزمان با بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از ساعت ۲۱:۴۵ تا ۲۳ در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برپا خواهد بود.

این مراسم در روز یکشنبه ۶خرداد مصادف با یازدهم مبارک رمضان، در بخش اذان‌گاهی با تلاوت و اجرای اذان محمدحسین سعیدیان از قاریان ممتاز کشورمان، برگزار می‌شود.

شب هشتم مراسم شب‌های نورانی، محفل قرائت و انس با قرآن کریم از ساعت ۲۱:۴۵ با تلاوت قاری ممتاز، جعفر فردی آغاز خواهد شد. خانواده نوجوان‌های نابغه‌ی قرآنی، علی فیضی حافظ قرآن کریم، مهمان ویژه شب‌های نورانی مصلای امام خمینی(ره) هستند.

همچنین گروه تواشیح «نور المهدی» در برنامه امشب شب‌های نورانی به همخوانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازند. در پایان این مراسم نیز محمدعلی فتحی، به مناجات و دعاخوانی می‌پردازد.

همچنین در حین برگزاری این مراسم، سوال‌های قرآنی نیز پرسیده می‌شود و به ۵ نفر جوایزی اهدا خواهد شد. در پایان نیز به قید قرعه از ۵ نفر از حاضران در برنامه با هدایایی تقدیر به عمل می‌آید.

همزمان با این برنامه، مصلای امام خمینی(ره)  میزبان بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نیز است. نمایشگاه قرآن تا ۱۴ خرداد (۱۹ ماه مبارک رمضان) از ساعت ۱۷ تا۲۴ برپا خواهد بود.

مراسم شب‌های نورانی با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تا ۱۳ خرداد مطابق با هجدهم ماه مبارک رمضان، در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.