افتتاحیه بیست و نهمین نمایشگاه بین الملی قرآن شنبه ۲۷ فروردین ماه از ساعت ۱۸ و با حضور ۱۵۰ موسسه مردمی قرآنی و با حضور با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

روز نهم نمایشگاه قرآن 97

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره) قائم‌مقام بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: مراسم افتتاحیه نمایشگاه قرآن کریم، شنبه ۲۷ فروردین‌ماه از ساعت ۱۷ با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

محمدمهدی عزیز زاده با بیان اینکه صاحبنظران، فرهیختگان و شخصیت‌های قرآنی در این مراسم دعوت هستند، افزود: این دوره نمایشگاه به مدت ۱۴ روز برپا است.
وی گفت : بعد از مراسم افتتاحیه‎ ‏‎به همت بخش نهادها و مؤسسات بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، همایش بزرگ «قرآن کریم، امام کریم» با حضور ۲۰۰ نفر از مدیران مؤسسات بزرگ و منتخب استان‌های سراسر کشور در محل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می شود .

قائم‌مقام بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم افزود: نمایشگاه قرآن امسال با شعار «قرآن؛ کتاب امید و آرامش» در قالب چهل‌وپنج کمیته و بخش نمایشگاهی و صدها غرفه در محل مصلای امام خمینی(ره) میزبان علاقمندان به قرآن کریم است.

نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از شنبه ۲۷ فروردین همزمان با شب میلاد امام حسن (ع) تا جمعه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود.

امسال نمایشگاه مجازی هم در کنار نمایشگاه حضوری قرآن برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.