نمایشگاه قرآن امسال از ۱۴ الی ۲۵ ماه مبارک رمضان مصادف با ۲۷ فروردین تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۱ در مصلی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

هفتمین روز برگزاری نمایشگاه قرآن کریم

به گزارش روابط عمومی مصلی به نقل از ستاد خبری بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، اهتمام دولت سیزدهم و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتقاء و اعتلاء فرهنگ غنی قرآن و عترت در جامعه و توجه به اندیشه‌های قرآنی به‌عنوان الگویی عملی و جریان‌ساز، مبنای تحولات و نوآوری‌های نمایشگاه امسال قرار گرفته تا تمامی بخش‌های محتوایی و اجرایی آن براساس این نگرش ها طراحی و در معرض دید و استفاده نخبگان و آحاد جامعه قرار بگیرد.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، کتاب امید و آرامش» پس از وقفه‌ای دوساله، امسال به‌صورت حضوری از ۱۴ الی ۲۵ ماه مبارک رمضان مصادف با ۲۷ فروردین تا هفتم اردیبهشت در مصلی آماده پذیرایی معنوی از مردم است.

گفتنی است طی دوسال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا این نمایشگاه تعطیل شد اما با روند کاهش شیوع این ویروس منحوس برگزاری نمایشگاه قرآن به صورت حضوری و با محدودیت‌های اعلامی برگزار می‌شود.

نظرات

  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    5 0
    با عرض سلام و ادب و احترام واقعا از ته دل خوشحالم که دوباره نمایشگاه بین‌المللی قرآن باز میشه
  • فرشته مهربخش IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    0 0
    سلام علیکم من تمایل به شرکت در نمایشگاه را دارم ولی ازنظر اسکان درماه مبارک دچارمشکل هستم ایا زائرسرا یا اقامتگاه برای غرفه دارها وجود دارد؟
  • خانم ایرانی IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    0 0
    وای خدایا شکرت-چقدر خوشحالم
  • فاطمه IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    0 0
    خیلی خوشحالم که امسال نمایشگاه برگزارمی شه
  • علی IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    0 0
    نمایشگاه در روز اول(۲۷ فروردین) برای عموم است،یا افتتاحیه و خصوصی است
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    بسیارخوشحالم خداراشکر
  • محمدابراهیم IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    باسلام وتشکر امکانش هست تایمش تمدید بشه؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.