بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن؛ معنای زندگی» از ۲۲ اردیبهشت تا ۴ خرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۴، در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

پوستر بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن

مصلای امام خمینی (ره) از ۲۱ اردیبهشت‌ماه مطابق با ششم ماه مبارک رمضان تا ۴ خرداد مطابق با نوزدهم ماه مبارک به مدت دو هفته از ساعت ۱۷ تا ۲۴،   پذیرای عموم علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان از بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، است.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره) ، این نمایشگاه با شعار «قرآن؛ معنای زندگی» و با حضور بیش از ۳۶۲ غرفه در ۱۲ بخش عفاف و حجاب، آثار هنری، عترت،  فروش محصولات فرهنگی،  ناشران مکتوب، پاویون رسانه‌های قرآنی،  فضای مجازی،  فروشگاه آثار و محصولات دیجیتال قرآنی،  زنان و خانواده،  کودک و نوجوان، بین‌الملل و بخش دستگاه ها و نهادها، برپا می‌شود.

بخش بین‌الملل بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن باحضور نمایندگان ۸ کشور از جمله اندونزی، ترکیه، روسیه، افغانستان، عراق، تونس و فیلیپین برگزار می‌شود.  نمایشگاه قرآن برای نخستین بار میهمان ویژه دارد و کشور پاکستان میهمان ویژه این دوره است.  

به گفته عبدالهادی فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن، بر اساس فراخوان دبیرخانه نمایشگاه قرآن برای دریافت ایده های کارشناسان و مردم برای برپایی نمایشگاه قرآن،  حدود ۷۰۰ ایده و برنامه مدون، از طریق سایت اختصاصی نمایشگاه قرآن دریافت شده که صد برنامه منتخب در حوزه های متعدد علمی، پژوهشی، کودک، خانواده، ترجمه و غیره در طول برگزاری نمایشگاه اجرا می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.