نمایشگاه فروش بهاره از ۱۳ اسفند در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی(ره) آغاز شده و تا ۲۸ اسفند، در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۲۱ و روزهای آخر هفته (پنج شنبه و جمعه) تا ساعت ۲۲، میزبان علاقه‌مندان است.

نمایشگاه بهاره 98

با توجه به استقبال مردم و به منظور رفاه حال شهروندان، جهت برگزاری بهتر نمایشگاه و ارائه خدمات مطلوب به مردم، ساعت‌ کار نمایشگاه فروش بهاره (حمایت از کالای ایرانی)، افزایش یافت. نمایشگاه بهاره در مجموعه چهل‌سرا، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۱، در روز پنج شنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ و در روز جمعه از ساعت ۱۳ تا ۲۲ برپا خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، نمایشگاه فروش بهاره امسال با حضور بیش از ۵۵۰ غرفه در ۵ سالن به فضایی به وسعت بیش از ۱۰هزار مترمربع و با خدمات و امکاناتی از جمله غرفه ویژه خدمات بانکی، استقرار دستگاه‌های خودپرداز در هر سالن، راه‌اندازی شهربازی برای کودکان، برپایی اتاق مادر و کودک و پارکینگی با ظرفیت پارک ۷هزار خودرو، آماده بازدید شهروندان است.

در این نمایشگاه گروه های کالایی نظیر شیرینی و شکلات، آجیل و خشکبار، سوغات شهرستان‌ها، مواد غذایی، کیف و کفش، پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه، ملزومات حجاب، لوازم آشپزخانه، کالای خواب، صنایع دستی و دکوراسیون، با هدف فروش مستقیم کالا در آستانه سال نو، عرضه می شود.

به منظور نظارت بیشتر و پیگیری مشکلات و تخلف‌های احتمالی، قاضی کشیک سازمان تعزیرات حکومتی در نمایشگاه حاضر خواهد بود. همچنین نمایندگان اتاق اصناف تهران و اتحادیه‌ها با حضور و بازرسی مستمر، بر قیمت و کیفیت محصولات عرضه شده نظارت خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه فروش بهاره (حمایت از کالای ایرانی) می‌توانند به مجموعه چهلسرای مصلای امام خمینی(ره) در خیابان شهید بهشتی نرسیده به خیابان شهید مفتح، مراجعه کنند. پایانه اتوبوسرانی شهید بهشتی، ایستگاه متروی شهید بهشتی و ایستگاه مترو شهید مفتح، نزدیک‌ترین ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی به مجموعه چهل‌سرا است. همچنین پارکینگ مجموعه چهل‌سرا، در خیابان شهید مفتح، خیابان شهید نقدی، پذیرای شهروندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.