نخستین نمایشگاه دستاوردهای مدارس غیردولتی و صنایع آموزشی وابسته از یکشنبه ۵ اسفند، در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

مدرسه

نخستین نمایشگاه دستاوردهای مدارس غیردولتی و صنایع آموزشی وابسته، با شعار «مهارت، یادیگیری و خلاقیت»، از ۵ تا ۷ اسفندماه، از ساعت ۹ تا ۱۸ و روز چهارشنبه ۸ اسفند، از ساعت ۹ تا۱۴ در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) آماده بازدید علاقه‌مندان است.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، این نمایشگاه با هدف توجه به تولید محصولات جدید آموزشی، رعایت سیاست‌های جدید آموزش و پرورش، توجه به مهارت محوری و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین آموزشی برگزار می‌شود.

مسعود ثقفی، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان برنامه‌ها و رویکرد نمایشگاه، گفت: ارائه ایده‌های نوین آموزشی و تربیتی در جهت دستیابی به اهداف متعالی تعلیم و تربیت، تبادل تجربیات موسسان و مدیران در امر مدرسه‌داری و پاسخگویی به نیازهای روز دانش آموزان را نیز در این نمایشگاه دنبال می‌کنیم.

وی تاکید کرد: معرفی و ارائه خدمات و محصولات شرکت های دانش بنیان و استارت آپ‌های آموزشی، معرفی و ارائه محصولات و تولیدات آموزشی و فناوری‌های نوین جهت تسهیل یادگیری و موفقیت دانش‌آموزان نیز از جمله برنامه‌های مورد توجه در برگزاری این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه با همت «شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی شهر تهران» و با حمایت «سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش» و «اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران» برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.