دومین دوره از سری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا، امروز ۱۱ اسفند ۹۵ با حضور رئیس اتاق اصناف و جمعی دیگر از فعالان اقتصادی در مجموعه چهل سرا آغاز به کار کرد.

نمایشگاه بهاره

روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره) - دور دوم نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا که با هدف عرضه محصولات تولید داخل برگزار می شود تا ۲۰ اسفندماه میزبان بازدیدکنندگان است.
برای برگزاری این نمایشگاه که در آن لباس، کیف و کفش و لوازم خانگی تولید داخل با تخفیف مناسب عرضه خواهد شد ۵ سالن صنوبر، اقاقیا، نارون، سرو و کاج اختصاص یافته است. علاوه بر اینکه مواد غذایی و وسایل آشپزخانه نیز در بخش جنوبی مجموعه چهل سرا عرضه می شود.

علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ها که همزمان در نقاط مختلف تهران افتتاح شده، این است که خدمات بهتری را در قالب یک مجموعه در اختیار شهروندان قرار دهیم و دولت هم در قالب ستاد تنظیم بازار محصولاتی از جمله برنج، روغن و کره را ارائه می کند.

فاضلی ادامه داد: تمامی کالاها در نمایشگاه بهاره با ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف عرضه خواهند شد و در این مورد کنترل لازم از سوی بازرسی های اتاق اصناف انجام می شود.
ساعت کار نمایشگاه دور دوم عرضه مستقیم کالا در روزهای عادی ۱۰ تا ۲۱ و روزجمعه ۱۳ تا ۲۱ اعلام شده است.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه در مجموعه چهل سرا می توانند از مترو شهید بهشتی و شهید مفتح استفاده کنند. ضمن اینکه پارکینگ شهید نقدی نیز برای بازدیدکنندگانی که با وسیله نقلیه شخصی به این مجموعه می آیند در نظر گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.