هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری معدن و صنایع معدنی ایران؛ ماینکس ۲۰۱۸، صبح امروز سه شنبه ۱۷مهر، با حضور ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی در شبستان مصلای امام خمینی(ره)، گشایش یافت.

ماینکس 2018

هفتمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری معدن و صنایع معدنی ایران، با شعار « سربلندی ایران را از اعماق زمین می‌سازیم»، در شبستان مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد. آیین افتتاح این رخداد صنعت معدن ایران با حضور جمعی از مقامات، روسای انجمن‌های تخصصی و شخصیت‌های علمی و پژوهشی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، ۱۸۰ شرکت داخلی و ۲۰ شرکت خارجی از کشورهای آفریقای جنوبی، چین، روسیه، آلمان، کانادا، ترکیه، دانمارک، جمهوری چک و … در نمایشگاه ماینکس ۲۰۱۸ حضور یافته اند.

این رویداد بزرگ ملی و منطقه‌ای معدن با هدف «مبارزه با تحریم و حمایت از تولید داخل» و با مشارکت و همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، سازمان نظام مهندسی معدن، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، انجمن مهندسی مواد و متالورژی ایران، انجمن ملی ریخته گری ایران، دانشگاه تهران، موسسات اعتباری و سرمایه‌گذاری، برپا خواهد بود.

هفتمین نمایشگاه و همایش سالانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران، در سه بخش اصلی اکتشاف، استخراج و فرآوری برپا می‌شود و در آن انواع صنایع، تجهیزات و ماشین‌آلات معدنی، صنایع معدنی، شرکت‌های مختلف سرمایه‌گذار، موسسات مالی و اعتباری و مهندسین مشاور حضور و مشارکت خواهند داشت.

معرفی پتانسیل‌های صنعت معدنی مناطق مختلف ایران، ارائه دستاوردهای تولیدکنندگان و صنعتگران معدن، معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری، یافتن بازارهای جدید و توسعه صادرات، تلاش برای رونق و توسعه تولید ملی، بهبود فضای کسب و کار و معرفی ظرفیت‏ های معدنی کشور، جهت‌دهی سرمایه‌های داخلی و خارجی به بخش‌های معدن، انتقال دانش و تکنولوژی نوین و همچنین ایجاد زمینه رقابت سازنده بین شرکت‌ها، از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه و کنفرانس است.

همزمان با برگزاری ماینکس ۲۰۱۸، هفتمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی متالوژی و مواد، ۱۷ و ۱۸مهرماه، با ارائه بیش از ۷۰۰ مقاله در حوزه مواد و متالوژی، متالوژی استخراجی و صنعتی، مواد پیشرفته، مواد مهندسی نسوزها، سرامیکی، ‌ دیرگدازها و انجماد فلزات، به همت انجمن مهندسی متالوژی و مواد ایران و انجمن علمی ریخته‌گری ایران برگزار خواهد شد.

در حاشیه این نمایشگاه، ۲۰ کارگاه آموزشی در حوزه های اکتشاف، استخراج و فناوری‌های نوین، با همکاری دانشگاه‌های معدنی، سازمان‌ها و تشکل‌های معدنی کشور برگزار می‌شود.

گفتنی است همزمان با برگزاری هفتمین نمایشگاه ماینکس، اولیـن نمـایشگاه سنـگها و کانـی‌ها، صنایع و تجهـیزات وابسته با همکاری سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور و با حضور متخصصان این بخش، در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

ماینکس ۲۰۱۸، هفتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران، ۱۷ تا ۱۹ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در شبستان مصلای امام خمینی (ره)، پذیرای عموم علاقه‌مندان به این حوزه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.