هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی؛ ایپاس ۲۰۱۸، صبح امروز دوشنبه ۸ مهر، با حضور بیش از ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی در شبستان مصلای امام خمینی(ره)، گشایش یافت.

ایپاس ۲۰۱۸

آیین افتتاح ایپاس ۲۰۱۸، با حضور سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، جمعی از فرماندهان و مسئولان ناجا، وابستگان نظامی و نمایندگان کشورهای مختلف، مخترعان و مبتکران از ۲۰کشور دنیا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، سردار اشتری، فرمانده ناجا، در این مراسم گفت: امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در خدمت مردم، برای حفظ جان، مال و ناموس مردم است. در کشور پهناور ایران، از مرزهای گسترده، که بیش از ۸۷۵۰ کیلومتر مرز خشکی و آبی است، مرزبانان نیروی انتظامی برای امنیت مرزها حضور دارند. همچنین در تمام جاده‌ها، روستاها و شهرها، پلیس حضور دارد و توانسته با استفاده از همه ظرفیت‌ها خدمت شایسته‌ای به مردم داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به پیچیده‌تر شدن جرائم و مجرمان نسبت به سال‌های گذشته، افزود: ما در پلیس باید برای برخورد با این جرائم نوظهور از تجهیزات روز و نو استفاده کنیم. این نمایشگاه نیز نشان دهنده این است که پلیس مجهز به تجهیزات و فناوری روز شده و سعی در ارتقا امنیت کشور دارد.

سردار اشتری با تاکید بر امنیت و ثبات ایران در منطقه پرتلاطم و پرآشوب اطراف، گفت: تحرکات مذبوحانه و کور تروریست‌ها که اخیرا در اهواز شاهد بودیم، یک کار خفیف و ناجوانمردانه بود که حتما رزمندگان اسلام کمااینکه انتقام خود را گرفته باز هم با قدرت مشت محکمی بر دهان تروریست‌ها زده و نمی‌گذارند امنیت کشور ما خدشه‌دار شود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه با اقتدار و بر اساس قانون، با اشخاص و گروه‌های مخل نظم و امنیت برخورد می‌شود، افزود: پلیس در عرصه‌های مختلف کشور از جمله عرصه اجتماعی، اقتصادی و امنیتی با هر تحرکی که بخواهد خدشه به امنیت کشور و آرامش مردم وارد کند، برخورد خواهد کرد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس با هدف به روزرسانی، توسعه و ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات پلیسی، معرفی فناوری‌های روز جهان، ارتقاء توانمندی و فناوری‌های پلیسی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

در این رویداد بزرگ پلیسی، امنیتی و ایمنی، بیش از ۳۵۰ شرکت امنیتی و ایمنی از ۲۰ کشور دنیا در حوزه‌های متنوع از قبیل فناوری اطلاعات و ارتباطات، حمل و نقل، تسهیلات و مهمات، یونیفرم و لباس، نظارت تصویری و تجهیزات مراقبتی، ترافیک، ایمنی آتش نشانی، امداد و نجات، سیستم‌های آموزشی و مشاوره‌ای و سایر زمینه‌های دیگر، اعم از تجهیزات اشعه ایکس و نشریات تخصصی مرتبط، حضور دارند.

علاوه بر حضور ۱۹۳ برند با بیش از ۵ هزار عنوان محصول، حضور ۱۷ رده پلیس‌های تخصصی و معاونت‌های پشتیبانی کننده، ارائه خدمات انتظامی برای عموم، ارائه خدمات مشاوره در خصوص آسیب‌های اجتماعی و مشاوره حقوقی، اجرای مانورهای نمایشی در محوطه باز، نمایش تجهیزات پلیسی و راه‌اندازی شبیه‌ساز تیراندازی با سلاح مختلف، از دیگر ویژگی‌های هفدهمین نمایشگاه ایپاس است.

افزایش فضای نمایشگاهی، پیش‌بینی بیش از ۱۰ نشست و کارگاه تخصصی در طول نمایشگاه، حضور شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد دانشگاه‌ها به صورت تجمیع شده، حضور مبتکران بخش‌های مختلف ناجا و دانشگاهی با بیش از ۷۰ اختراع و ابتکار، برگزاری بخش ویژه ۴۰ سالگی پلیس و انقلاب با مشارکت تمامی یگان‌های ناجا، تجمیع نمودن غرفه‌های بخش بین‌الملل در یک محل به منظور تسهیل در بازدید، از جمله مزیت‌های ایپاس ۲۰۱۸ خواهد بود.

ایپاس ۲۰۱۸، هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی، ۹ تا ۱۲ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۸، در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.