کد خبر: 465
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

با وجود گذشت چند ساعت از آغاز به کار سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران، ازدحام استقبال کنندگان از نمایشگاه بیش از انتظار و پیش‌بینی بود.

نمایشگاه کتاب 97

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی (ره)، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پس از دو سال که در شهر آفتاب برگزار شد دوباره به مصلی بازگشت و بار دیگر میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی شد.

 با شروع به کار اولین روز سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، درب های مصلی امام خمینی (ره) از ساعت ۱۰ صبح به روی بازدیدکنندگان باز شد. این درحالی است که با توجه به تعطیلات نیمه شعبان و آخر هفته، حجم استقبال بازدیدکنندگان از سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران برای روز اول، بیش از انتظار بود و ناشران با انبوهی از علاقه‌مندان کتاب روبه‌رو شدند.

با توجه به بازگشت نمایشگاه کتاب به مصلی و مرکز شهر، میزان بازدید روز اول نمایشگاه، نوید حضور پرشور علاقه‌مندان و مخاطبان کتاب در روزهای آتی را می‌دهد.

البته در کنار استقبال پرشور بازدیدکنندگان در روز اول شروع به کار نمایشگاه، اشکالات و ناهماهنگی‌هایی هم به همین دلیل به چشم می‌آمد که از همان اولین لحظات، مسئولان برای بهبود و رفع نواقص برآمدند.

مجموعا ٢١٨٢ ناشر در این دوره از نمایشگاه کتاب در مصلی فعالیت خواهند داشت. کشور صربستان در این دوره مهمان ویژه نمایشگاه و تونس شهر مهمان است.

بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران می‌توانند از دو خط ۱ و۳ مترو، در ۲ ایستگاه مصلی و شهید بهشتی استفاده نمایند. همچنین پایانه‌های حمل‌ونقل اتوبوسرانی و تاکسیرانی در محوطه مصلی به مقصد میدان‌های اصلی شهر و بلعکس، پیش‌بینی شده است. در ایام نمایشگاه ۸ پارکینگ مصلی به اهالی صنعت نشر و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب خدمات‌رسانی می‌کنند.

در طول برگزاری نمایشگاه کتاب، ورودی های ایستگاه‌های متروی مصلی و شهید بهشتی و ورودی‌های شماره یک در خیابان شهید بهشتی و شماره۱۲ در تقاطع خیابان شهید قنبرزاده و خیابان خرمشهر، برای تردد مردم در نظر گرفته شده است.

در سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، امکانات ایمنی، رفاهی و بهداشتی نظیر اتاق‌های مادر و کودک، غرفه‌های مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی، استراحت‌گاه‌ها، صندوق امانات، ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی، ایستگاه‌های اورژانس و آتش‌نشانی برپا شده است.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ در فضاهای رواق شرق و غرب، شبستان و صحن اصلی مصلای امام خمینی (ره) میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.