ششمین نمایشگاه لوازم خانگی با حضور برندهای معتبر داخلی و خارجی صبح امروز در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی(ره) افتتاح شد.

افتتاحیه نمایشگاه لوازم خانگی

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که با رویکرد مبارزه با ورود و عرضه کالای قاچاق برپا شده، رییس اتحادیه لوازم خانگی، نایب رییس اتحادیه لوازم خانگی و رییس اتاق اصناف تهران حضور داشته و به بازدید از تولیدات غرفه‌های مختلف و معتبر بازار لوازم خانگی پرداختند.
در جریان مراسم افتتاح این نمایشگاه، نایب رییس اتحادیه لوازم خانگی با تأکید بر منویات رهبری مبنی بر حمایت از کالای تولید داخلی و تحریم کالای قاچاق و ایجاد اشتغال، میزان تخفیف ارائه شده از سوی شرکت‌های حاضر در هومکس ۲۰۱۷ را بین ۷ تا ۱۵ درصد عنوان و تصریح کرد که نمایشگاه تنها میزبان نمایندگان رسمی تولیدکنندگان لوازم خانگی با گارانتی‌های معتبر است. 
ششمین نمایشگاه لوازم خانگی (هومکس) با شعار «اقتصاد مقاومتی، مبارزه با ورود و فروش کالای قاچاق» از امروز تا ۲۸ مهرماه در مجموعه چهل‌سرا برپا خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۲۰ و روز جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ از نمایشگاه بازدید کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.