نخستین جشنواره ایرانی فرزند من، با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و کمک به رونق تولید و کسب و کار از ۳۱ مرداد تا ۱۰ شهریور در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

پوستر نخستین جشنواره ایرانی فرزند من

اولین دوره این رویداد، با هدف حمایت از کالای ایرانی و کمک به رونق تولید و کسب و کار، با هدف ارتقاء قدرت فروش و ارتباط مستقیم با طیف گسترده ای از مصرف کنندگان برگزار می‌شود.
در این جشنواره که هدف آن ارتقای فرهنگ ایرانی و تشویق مردم برای استفاده از کالاهای تولید داخل است در کنار غرفه‌های فروش نوشت افزار، کتاب، صنایع فرهنگی و خلاق کودک و خردسال تولیدات اسباب بازی ایرانی با کیفیت، در گروه‌های کالایی: آموزشی و کمک آموزشی، فکری، فرهنگی هنری، عروسک، حرکتی و الکترونیکی که ثمره سرمایه‌گذاری و حاصل تفکر و فرهنگ ایرانی است در معرض دید مخاطبان قرار خواهند گرفت.
این نمایشگاه علاوه بر توجه به قشر کودک و نوجوان با هدف تشکیل شبکه فروش ۳۶۰ درجه کالاهای فرهنگی ایرانی و محتوای سالم به مخاطبان بزرگسال نیز توجه ویژه‌ای دارد.
نخستین جشنواره ایرانی فرزند من، توسط خانه خلاق و نوآوری تم و با همکاری مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی، انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی ایران و مجموعه ماروک(سرزمین اصالت) از ۳۱ مرداد تا ۱۰ شهریور ماه و از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در شبستان شرقی مصلای امام خمینی(ره) تهران پذیرای عموم علاقمندان است.

برگزاری نخستین جشنواره ایرانی فرزند من از ۳۱ مرداد در مصلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.