نمایشگاه بین المللی «الف‌تا» با هدف هم‌افزایی و تعامل میان گروه‌های تربیتی و معلمان از صبح امروز (یکشنبه ۱۸ تیر) به مدت چهار روز در مصلای امام‌خمینی‌(ره) تهران آغاز به کار کرد.

رویداد الف تا

رویداد بین المللی «الف تا» (الفبای تحول آموزش و پرورش) با سه هدف «الگوسازی و قله‌سازی از قهرمان‌های هویتی تربیتی کشور و قدردانی از آن‌ها»، «به اشتراک گذاشتن تجارب تحول آفرین مدرسه‌ای» و «امیدآفرینی در نظام آموزشی» از امروز در محل مصلای امام خمینی(ره)تهران آغاز به کار کرده است.

در واقع این رویداد در سطح ملی و بین المللی ذیل سه هدف یاد شده تا چهارشنبه ۲۱ تیر برپا است و شامل چندین بخش می‌شود.

یک بخش از این رویداد به مدارس دولتی عادی و آثار ارسالی از سوی این مدارس در مقطع ابتدایی و متوسطه نظری در حوزه «ایده‌ها و تجارب تحول آفرین مدرسه‌ای» در حوزه تعلیم و تربیت معطوف می‌شود که در این بخش نهایتاً سه مدرسه به عنوان مدارس شایسته انتخاب می‌شوند.

بخش دیگر معطوف به تجارب تربیتی است که ایده‌های این بخش توسط یک معلم یا مدیر مدرسه به این رویداد ارسال شده است و به ۱۱ نفر از برگزیدگان جوایزی داده خواهد شد.

رویداد «الف تا» یک بخش ویژه بین‌الملل نیز دارد که در بخش بین الملل نهایتاً از بین حدوداً ۱۰۰ اثر از ۱۷ کشور، آثاری از ۹ کشور پذیرفته شده‌اند و در روز اختتامیه یک جایزه در بخش بین‌الملل نیز اهدا خواهد شد.

بالغ بر ۳۸ هزار اثر به رویداد ملی "الف تا" ارسال شده است و از مهر ماه معلمان به بانک ایده‌های ارسالی به این رویداد به منظور تدریس بهتر و استفاده از ایده‌های برتر در تدریس دسترسی خواهند داشت.

رویداد بین المللی "الف تا" از امروز تا چهارشنبه ۲۱ تیرماه از ساعت ۹ صبح الی ۲۰ شب در شبستان مصلای امام خمینی(ره)تهران دایر است.

«الف تا»؛ رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی

نظرات

  • فاطمه برون IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 0
    الف تا جز بهترین ها هست لطفا بیشتر نظارت شود تا به نحو احسنت جایگاه خودشو در جامعه ی فرهنگی پیدا کنه بسیار عالی و جذاب هست برای دانش آموزان علاقه ی بیشتر به درس و یادگیری پیدا کردند الف تا عالی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.