نمایشگاه دائمی عفاف، حجاب، پوشاک و لوازم خانگی ایرانی و اسلامی در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی (ره) تهران با حضور محسن منصوری استاندار تهران و دیگر مسئولان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه دائمی عفاف و حجاب در چهل‌سرا

بازار محصولات حجاب و عفاف، با هدف کاهش هزینه عرضه محصولات ایرانی در بازار و پشتیبانی از تولیدکنندگان داخلی و همچنین توسعه حجاب و عفاف ایجاد شده است.
بازگشایی این مجموعه از سال گذشته در دستور کار استانداری بوده و با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و به ویژه اتحادیه‌های صنفی انجام گرفته است.

استاندار تهران گفت: نکته اول اینکه امسال سال حمایت از تولید، مانع زدایی و پشتیبانی است، اول اینکه مصلی یک فضای عمومی بوده که دوستان زحمت کشیده‌اند اینجا را به صورت یک نمایشگاه دائمی تغییر کاربری داده‌اند و در مساحتی حدود ۳۰۰۰ متر مربع که سازه ثابت نمایشگاهی ایجاد شده ۳۰۰ غرفه ساخته شده و در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفته است. همچنین اینجا مصداق خوبی برای ظرفیت‌های معطل مانده کشور است و اینکه ما صدها مکان داریم که قابلیت تبدیل و تغییر ساختار به نمایشگاه‌های فصلی یا دائمی دارد که یک نمونه موفق اینجا اتفاق افتاده و تولید کننده‌ها هم در زمینه جهیزیه و لوازم خانگی، پوشاک در نمایشگاه حضور دارند. رسته دیگری که در نماشگاه حضور دارد فرش و منسوجات است و در مباحث دیگری مثل کیف و کفش دوستان حضور پررنگی داشتند.

این نمایشگاه در مجموعه چهل‌سرا واقع در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره)  روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۱ الی ۲۱ و روزهای جمعه از ساعت ۱۳ تا ۲۱ میزبان بازدیدکنندگان محترم می‌باشد.

بازدیدکنندگان محترم می‌توانند از پارکینگ این مجموعه به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید مفتح، نرسیده به تقاطع شهید مطهری، خیابان شهید نقدی استفاده نمایند.

.

گزارش تصویری | آغاز به کار نمایشگاه‌های دائمی عرضه مستقیم در مجموعه چهل‌سرا

.

موقعیت‌چهل سرا:

موقعیت پارکینگ چهل سرا:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.