سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

پوستر نمایشگاه کتاب

آیین افتتاح رسمی سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» روز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) از ساعت ۱۵ در کوشک کتاب واقع در شبستان مصلای امام خمینی(رحمةالله‌علیه) برگزار می‌شود.

در این آیین محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی کشور و اصحاب صنعت نشر ایران حضور دارند.

این نمایشگاه از نوزدهم اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان روز شنبه بیست و نهم اردیبهشت در محل مصلای امام خمینی(رحمةالله‌علیه) ادامه خواهد داشت.

همزمان با برگزاری بخش حضوری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران که از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود؛ بخش مجازی نمایشگاه کتاب نیز در سامانه book.icfi.ir امکان خرید کتاب را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز فراهم می‌کند.

این نمایشگاه با مشارکت ۷۰ دستگاه و نهاد در سطح ملی و شهر تهران به اجرا درمی‌آید.

بخش داخلی نمایشگاه با حضور بیش از ۲۸۰۰ ناشر در دو بخش مجازی و حضوری برپا می‌شود. دربخش بین الملل نیز ۶۰ ناشر خارجی حضور دارند و ۵۰ هزار عنوان کتاب را عرضه می‌کنند.

امسال علاوه بربرنامه‌های فرهنگی متعددی که پیش‌بینی شده و اطلاع رسانی خواهد شد؛ دو محور اصلی برنامه‌ها به موضوع غزه و فلسطین با حضور چهره‌های فرهنگی، دانشگاهیان، اصحاب فرهنگ و قلم در موضوع فلسطین اختصاص دارد.

نظرات

  • کتابخوان IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    0 0
    بخش مجازی نمایشگاه کتاب سامانه book.icfi.ir ؛ This site can’t be reached است.

    پاسخ سایت: سلام مشکلی در سایت دیده نشد

  • حسین دیانتی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    0 0
    ازنمایشگاه کتاب هر ساله خاطره خوب و تجربیات روز افزونی کسب کرده ام، کتاب همه زندگی بنده هست ، بهترین دوستانم کتابهایم هستم ، منو از کف به عرش رسونده و من امروز همه افکار و اندیشه ها و موفقیت هایم را مدیون کتاب و برگزاری نمایشگاه کتاب می دانم ، از این بابت از همه مسولین و پرسنلی که در برگزاری نمایشگاه زحمت می کشند تقدیر و تشکر می کنم ، پاینده باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.