نمایشگاه شهرخانواده، فروش ویژه بهاره از ۱۶ اسفندماه کار خود را در مجموعه چهل سرا در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره) آغاز کرده و تا ۲۵ اسفند ادامه خواهد داشت.

دومین دوره جشنواره خرید بهاره تهران

گردهم آمدن تولیدکنندگان داخلی از سراسر کشور، عرضه انواع کالا و تولیدات ایرانی با کیفیت مناسب و در نظر گرفتن قیمت‌های متناسب با توان اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌های برگزاری این نمایشگاه است.

پوشاک خانواده، کیف وکفش، آجیل و خشکبار، مواد غذایی، شیرینی و شکلات صنایع دستی، کالای فرهنگی خانواده، لوازم آشپزخانه، کالای خواب و دکوراسیون خانگی، مهم ترین اقلامی است که در قالب ۳۷۰ غرفه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

در کنار ۴ سرای طراحی شده در این نمایشگاه در محوطه باز مجموعه چهل سرا، با هماهنگی سازمان صمت و اتاق اصناف تهران، غرفه‌هایی هم برای عرضه کالای تنظیم بازار در قالب گوشت، مرغ و ماهی منجمد، برنج، شکر و ... پیش‌بینی شده است.

نمایشگاه شهر خانواده، تا ۲۵ اسفند ماه، از ساعت ۱۰ تا ۲۲ و در روزهای جمعه از ساعت ۱۳ تا ۲۲ در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره)، پذیرای مردم عزیز است و علاقمندان می‌توانند با استفاده از ورودی شماره یک چهل سرا، ایستگاه متروی شهید بهشتی و همچنین پارکینگ عمومی مجموعه چهل سرا در خیابان شهید نقدی، خود را به این نمایشگاه برسانند.


فروش ویژه بهاره تا ۲۵ اسفند ماه در چهل سرای مصلای امام خمینی(ره)

نظرات

  • مقدم IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    1 0
    امروز 17 اسفند 1402 است آیا نمایشگاه شروع به کار کرده؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.