دومین نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی (سلامت بنیان) با مشارکت بیش از ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان از ۲۴ تا ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار و ۲۰ محصول جدید رونمایی می‌شود.

پوستر دومین نمایشگاه سلامت بنیان

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)؛ در این دوره از نمایشگاه سلامت بنیان، حضور و استقبال شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان نسبت به سال گذشته، ۶۰ درصد افزایش یافته و در این نمایشگاه، ۲۰ محصول جدید دانش‌بنیان شامل ۱۱ قلم دارو، ۲ فرآروده طبیعی و سنتی و ۷ مورد تجهیزات و ملزومات پزشکی رونمایی می‌شود.
برپایی میز خدمت سازمان غذا و دارو با حضور رییس سازمان غذا و دارو، معاونان، مدیران و کارشناسان این سازمان از دیگر ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه سلامت بنیان است.

برگزاری کارگاه رفع موانع تولید محصولات دارویی در ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ روز یکشنبه ۲۴ دی‌ماه، رفع موانع تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی در ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز دوشنبه، مدل کسب و کار شرکت‌های دانش‌بنیان جهت تولید محصولات استراتژیک در ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ روز دوشنبه، تسهیل در امور بانکی و گمرکی شرکت‌های حوزه سلامت بنیان در ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ روز دوشنبه و همچنین الزامات توسعه صادرات محصولات سلامت بنیان در ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز سه شنبه از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.


دومین دوره نمایشگاه سلامت بنیان در روزهای یکشنبه تا سه شنبه ۲۴ تا ۲۶ دی‌ماه در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پذیرای علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.