نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از 27 تا 29 آذر، به مناسبت هفته حمل ونقل با حضور ۳۱۶ شرکت کننده بخش خصوصی و دولتی در شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

پنجمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در مصلای تهران با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونان و دیگر مسئولان همزمان با هفته حمل ونقل در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) به مدت سه روز برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با وسعت بیش از ۱۶ هزار متر مربع با مشارکت بیش از ۸۵ شرکت دانش بنیان و نوآفرین (استارتاپ) و نمایندگان خارجی که نسبت به دوره‌های گذشته بی‌سابقه است برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی در خصوص برنامه‌های این نمایشگاه اظهار داشت: رونمایی از حداقل ۲۲ محصول از شرکت‌های مختلف و همچنین ماشین آلات راهسازی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط انجمن‌ها و اتحادیه‌های صنفی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

وحید قربانی اظهار کرد: برگزاری میز ارتباطات مردمی با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در محل نمایشگاه به منظور پاسخگویی به مراجعه کنندگان، برگزاری نشست‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: آغاز اولین رالی تور کشنده‌های سنگین از تهران در محل نمایشگاه و پایان در شهر اراک با حضور بیش از ۴۰ خودرو سنگین توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از دیگر برنامه‌های نمایشگاه در هفته حمل و نقل است.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنابع وابسته با شعار حمل و نقل هوشمند، ترانزیت و توسعه اقتصادی که از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه در نیم‌طبقه شبستان مصلای تهران برگزار می‌شود، با کارگاه‌هایی آموزشی مختلفی همراه است.

وی افزود: راهکارهای تبیین مبحث ۲۳ مقررات ملی و کنترل ساختمان، کارگاه آموزشی مهندسی ارزش، کارگاه آموزشی بررسی ویژگی‌های فیزیکی و عملکردی مراکز لجستیکی کشورهای مختلف در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش کارگاه آموزشی مهندسی ارزش در روز ۲۷ آذرماه ساعت ۱۴ توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ارایه می‌شود. همچنین، کارگاه آموزشی بررسی ویژگی‌های فیزیکی و عملکردی مراکز لجستیکی کشورهای مختلف ۲۸ آذر ماه ساعت ۱۱ توسط مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و کارگاه استفاده از آسفالت سرد کیسه‌ای برای عملیات تعمیر و نگهداری زمستانه با تمرکز بر پر کردن چاله‌ها ۲۹ آذر ساعت ۱۱ توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ارایه خواهد شد.

همچنین راهکارهای تبیین مبحث ۲۳ مقررات ملی و کنترل ساختمان تحت عنوان الزامات ترافیکی ۲۸ آذر ماه ساعت ۱۴ توسط کمیسیون تخصصی ترافیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل ارایه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.