پنجمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته امروز ۲۸ آذرماه با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی حمل و نقلی در مصلای امام خمینی(ره) افتتاح شد.

افتتاح پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته توسط رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی

در نمایشگاه امسال بیش از ۲۲۳ شرکت دولتی و خصوصی (۱۰ درصد بخش دولتی و ۹۰ درصد بخش خصوصی)، ۴۰ استارتاپ، ۲۲ شرکت دانش‌بنیان حضور دارند. همچنین نمایندگانی از کشورهای ژاپن، چین، فرانسه، روسیه، سوئد در نمایشگاه حاضر هستند.

از اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌توان به ایجاد فرصت و فضای مناسب جهت معرفی فناوری، تولیدات و نوآوری‌های صنعت حمل و نقل و لجستیک کشور، آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران کشور با فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا در صنعت حمل و نقل و لجستیک کشور، معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌ها و فناوری‌های صنعت حمل و نقل، بررسی زمینه‌ها و پتانسیل‌های موجود برای ارتقای صنعت حمل و نقل و لجستیک کشور، بررسی کیفیت محصولات صنعت حمل و نقل، راهسازی و راهداری کشور و تطابق آن با نمونه‌های خارجی و استانداردهای، تبیین و تشریح اهداف صنعت توسعه صنعت حمل و نقل در افق ۱۴۰۴، بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال مولد در صنعت حمل و نقل کشور، شناخت نیازها، امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعت حمل و نقل، حمایت و پشتیبانی از نوآوری ها، فناوری‌ها و کارآفرینی، تثبیت فضای اطمینان بخش برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران داخلی و بین المللی، تقویت غرور ملی و اقتصاد مقاومتی درحوزه حمل و نقل جذب نخبگان و فرهیختگان در بومی‌سازی صنعت حمل و نقل کشور، دستاوردهای پژوهشی محققان در گرایش‌های صنعت حمل و نقل کشور ارتقای حمل و نقل هوشمند در کشور و توسعه زیرساخت، نوسازی ناوگان، حمل و نقل کارآمد اشاره کرد.

پنجمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته از ۲۸ تا ۳۰ آذر ماه از ساعت ۱۰تا ۱۸ در شبستان مصلای امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.