نماز عبادی ـ سیاسی جمعه تهران، این هفته (۳۱ خرداد ۹۸) به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در شبستان اصلی مصلای امام‌خمینی(ره) اقامه می‌شود.

نماز جمعه

جمعه ۳۱ خرداد، نماز جمعه تهران از ساعت ۱۱:۳۰ در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و قرائت زیارت پرفیض آل‌یاسین آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، مهمان ویژه نماز جمعه این هفته است که به مناسبت ۲۷ خرداد، روز جهاد سازندگی، پیش از خطبه‌ها به ایراد سخنرانی می‌پردازد. همچنین دکتر مجتبی زارعی، رئیس سازمان بسیج اساتید، به مناسبت روز بسیج اساتید و مهدی چمران به مناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران، سخنرانی می‌کنند.

درهای مصلی از ساعت ۱۰:۳۰ صبح به روی نمازگزاران عزیز باز است و حجت الاسلام حاج‌علی‌اکبری، امام جمعه موقت تهران، خطبه‌های نماز جمعه را ۱۵ دقیقه پیش از اذان ظهر شروع می‌کند. گفتنی است اذان ظهر به افق تهران در روز جمعه ساعت ۱۳:۰۶ است.

گفتنی است با توجه به گرمای هوا و ضرورت خدمات‌رسانی بهتر به نمازگزاران، علی رغم اطلاع‌رسانی انجام شده قبلی مبنی بر برگزاری نماز از اولین جمعه تابستان (هفتم تیر)، مصلای امام خمینی(ره) یک هفته زودتر، یعنی از آخرین جمعه خردادماه میزبان نمازگزاران نماز عبادی ـ سیاسی جمعه خواهد بود.

بر اساس تفاهم ستاد نماز جمعه تهران و مصلای امام خمینی(ره) ، شبستان اصلی مصلی، در فصل‌های گرم و سرد سال (بیش از ۶ ماه از سال) میزبان نمازگزاران نماز جمعه تهران است. مراسم عبادی ـ سیاسی نماز جمعه تهران از ۳۱خرداد تا ۸ شهریور در مصلی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.