مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از ارایه خدمات ویژه در خطوط هفت‌گانه مترو تهران و حومه در روز عید سعید فطر خبر داد.

مترو

هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه به منظور تسهیل در تردد نمازگزاران به محل اقامه نماز عید در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، سرویس‌دهی در خطوط هفتگانه مترو افزایش می‌یابد، گفت: خدمات‌رسانی در خطوط درون‌شهری از ساعت ۴ صبح و در خطوط اقماری، از جمله فرودگاه مهرآباد، خط پرند و خط پنج از ساعت ۵:۳۰ آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: در این روز تعداد حرکت قطارها در مقایسه با برنامه عادی در روزهای تعطیل افزایش می‌یابد و سرویس‌دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ (درون‌شهری) با حداقل زمان پیک روزهای عادی انجام خواهد شد.

زند گفت: خدمات رایگان از ساعت ۴ صبح تا زمان اقامه نماز در تمام ایستگاه‌های خطوط درون شهری و بعد از پایان نماز فقط در ایستگاه‌های هدف که در مسیر بازگشت نمازگزاران از مصلی قرار دارند، ارائه خواهد شد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در پایان خاطرنشان کرد: تردد مسافران در همه ایستگاه‌های مترو تهران به‌صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و در صورت ازدحام جمعیت، قطارهای فوق‌العاده اعزام خواهد شد.

توضیحات شرکت مترو تهران:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.