نمازجمعه این هفته تهران ۲۷ بهمن ۱۴۰۲، مصادف با ششم شعبان المعظم در مصلای امام خمینی(ره) به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی برگزار خواهد شد.

نماز جمعه نهم بهمن ، به امامت حجت الاسلام صدیقی

بنابر اعلام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نماز جمعه این هفته تهران، ۲۷ بهمن‌ماه، به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در مصلای امام خمینی(ره) اقامه می‌شود.

درب‌های مصلی از ساعت ۱۰:۳۰ برای ورود نمازگزاران محترم باز می‌شود و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود. سخنران پیش از خطبه‌ها، حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور عالی فرمانده کل سپاه است. 

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، به مناسبت روز جوان، کتاب «آقای ایرانشهر» نوشته رحیم مخدومی جدیدترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی پیرامون زندگی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) معرفی می‌شود.

«آقای ایرانشهر» نگاهی به یک برش هشت ماهه از زندگی مجاهدانه طلبه‌ای جوان، عالم، ادیب، انقلابی و نه چندان مشهور است. جوانی که در مکتب امام خمینی(ره) رشد یافته بود، با روحیه مبارزه و انقلابی‌گری بر سر زبان‌ها افتاد و در بین جوانان آن روز مشهد و تهران، دوستداران بسیاری پیدا کرده بود. همین مسائل سبب شد تا ایشان را به ایرانشهر تبعید کنند. 

اما حضور فعال و گرم معظم له در این منطقه، موجب وحدت میان طوایف شیعه و سنی شد و به عنوان مبلغ دین و انقلاب، مردم را نسبت به مسائل روز بیدار کرد. با شعله‌ور شدن آتش انقلاب در وجود مستضعفین این منطقه، ساواک مجبور به انتقال این طلبه مجاهد به شهری دیگر شد. 

از کتاب آقای ایرانشهر که مزین به تقریظ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز است، در تاریخ ۱۷ دی‌ماه سال‌جاری رونمایی شد.

کتاب آقای ایرانشهر با ۳۰ درصد تخفیف در غرفه کتاب آدینه واقع در محوطه شرقی شبستان مصلی در معرض انتخاب علاقه‌مندان است.

مجموعه‌هایی که این هفته در میزهای خدمت نماز جمعه تهران پاسخگوی مراجعان هستند؛

اداره‌کل بهزیستی استان تهران

اداره‌کل امور مالیاتی استان تهران

مرکز آمار ایران

اتاق اصناف استان تهران

اداره‌کل پست استان تهران

ارتباطات مردمی قوه‌ قضائیه 

دفتر پیشخوان دولت

کمیته امداد امام خمینی(ره)

سازمان شهرداری تهران

شهرداری منطقه ۱۱

معاونت شهرسازی منطقه ۱۱

روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱

نمازگزاران محترم هر هفته می‌توانند از فرصت مشاوره متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در موضوعات خانواده، تربیت فرزند، روابط همسران، کودک و نوجوان، ازدواج، وسواس، اضطراب، افسردگی، مشاوره تحصیلی و ... در حاشیه نماز جمعه تهران استفاده کنند.

همچنین خدمات فرهنگی هنری مترو در ایستگاه شهید بهشتی و خدمات فرهنگی هنری فرهنگسرای منتظر در حاشیه نماز جمعه ارائه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.