نماز عبادی سیاسی جمعه تهران روز هشتم دی ماه 1402 به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی‌اکبری در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه 13 اسفند 1400

درب‌های مصلای امام خمینی(ره) روز جمعه هشتم دی ۱۴۰۲ طبق معمول هر هفته از ساعت ۱۰:۳۰ گشوده و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

سخنران قبل از خطبه‌های این هفته حجت‌الاسلام والمسلمین راجی، استاد حوزه و دانشگاه هستند که بحثی تحلیلی و جریان شناختی از مسائل روز بویژه غزه خواهند داشت.

این هفته پنجمین گردهمایی حلقات صالحین بسیج در نماز جمعه تهران، با حضور بیش از ۴۰۰ حلقه خواهر و برادر از ناحیه‌های مقاومت بسیج مسلم و شهید رجایی برگزار خواهد شد.

در بخش معرفی کتاب منتخب این هفته در آستانه سالگرد آسمانی شدن سردار رشید مقاومت شهید سلیمانی کتاب «از ظهر عاشورا تا شام بغداد» نوشته سیدمحمدحسین راجی، معرفی می‌شود.

«از ظهر عاشورا تا شام بغداد» که اندیشکده راهبردی سعداء آن را منتشر کرده است، به بررسی مؤلّفه‌های عاشورایی در مکتب سلیمانی می‌پردازد. در این کتاب سعی شده است در راستای جهاد تبیین و به محوریّت شخصیّت آن شهید عزیز، مباحث بصیرتی جهت افشای چهره‌ حقیقی غرب، شناساندن واقعیّات کشورهای دنیا، مقابله با بزک حکومت پهلوی، اشاره به نقشه‌ استعماری غرب علیه زنان، به صورت داستان‌های کوتاه و پرجاذبه مطرح شود.

نمازگزاران می‌توانند کتاب «ظهر عاشورا تا شام بغداد» را با ۲۰ درصد تخفیف از غرفه کتاب آدینه در محوطه شرقی شبستان تهیه کنند.

طبق معمول هفته‌های قبل نمازگزاران بعد از نماز در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی راهپیمایی خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.