دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی با هدف ارائه دستاوردها و محصولات فعالان این حوزه به مدیران ارشد ملی، استانی، محلی، مدیریت بحران، دست‌اندرکاران و متخصصان علمی و اجرایی از چهارم تا ششم دی ماه ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

پوستر دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره) دبیر علمی دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲، احسان علی پوری روز یکشنبه اظهار داشت: با نمایش توانمندی‌ها در حوزه مدیریت بحران و اطلاع‌رسانی آنها، نهادهای مرتبط با این حوزه می‌توانند با در نظر گرفتن روند مخاطره‌خیزی کشور و نیازهای روز حوزه مدیریت بحران روند تقاضای بازارها و سمت‌وسوی رشد این حوزه، فعالیت‌ها و نوآوری‌های علمی، اجرایی، صنفی و صنعتی آتی خود را هدایت کنند.

وی ضمن قدردانی از حضور گسترده و مشارکت ویژه تمامی ذی‌نفعان حوزه مدیریت بحران کشور در اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ اظهار داشت: سازمان مدیریت بحران کشور با توجه به لزوم اجرای سیاست‌های کلی نظام برای پیشگیری و کاهش خطرات ناشی از سوانح طبیعی و حوادث غیرمترقبه ابلاغی رهبر معظم انقلاب مبنی بر گسترش و تقویت مطالعات علمی و پژوهشی با شناسایی و کاستن از خطرات، به منظور فراهم‌سازی زیرساختی با محوریت رشد و توسعه دانش و فناوری در راستای ارتقای نظام مدیریت بحران کشور، اقدام به برگزاری دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲ کرده است.

دبیر علمی رویداد و مدیر کل تحقیقات سازمان مدیریت بحران کشور در خاتمه از همه علاقمندان به حوزه کنترل و مدیریت بحران، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها و عموم مردم دعوت کرد تا از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی تاکید کرد: دومین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲ متخصصان مدیریت بحران را قادر می‌سازد تا نظرات خود را با تصمیم گیرندگان کلیدی سازمان‌های مهم و نهادهای دولتی، پژوهشگران، مخترعان و صاحبان ایده و تکنولوژی در میان گذاشته و در مورد روندهای اخیر این صنعت در ایران به بحث و گفتگو بپردازند.
علی پوری خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی، کنفرانس علمی ارائه دستاوردهای تحقیقاتی، نشست‌های تخصصی راهبردی، رویداد نوآفرین (استارت‌آپی) دانش‌بنیان، جشنواره فرهنگی هنری، مانور و بیش از ۵۰ کارگاه‌ آموزشی تخصصی با تمرکز بر موضوعات کلیدی به‌روز مخاطرات کشور ایران، از جمله روندهای کاربردی خواهد بود که از جمله بخش‌های برجسته اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲ ایران محسوب می‌شود.

دبیر علمی رویداد و مدیر کل تحقیقات سازمان مدیریت بحران کشور گفت: رشد و توسعه دانش و فناوری در هماهنگی پیشگیری و کاهش خطرپذیری مدیریت بحران رشد و توسعه دانش و فناوری در کنترل و هماهنگی پاسخ مدیریت بحران رشد و توسعه دانش و فناوری در فنی و هماهنگی بازسازی و بازتوانی مدیریت بحران، از جمله محورهای دومین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲ است.

این رویداد بین‌المللی نمایشگاهی در شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران در فضای بالغ بر ۴۰ هزار متر مربع به معرفی محصولات فناورانه از شرکت‌های دانش بنیان سراسر کشور به مدت سه روز از چهارم تا ششم دی ماه ۱۴۰۲ در بخش‌های آموزشی، علمی و نمایشگاهی و فرهنگی برگزار می‌شود و از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ پذیرای بازدید علاقمندان است.
.

.
نقشه راهنمای دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲

رویداد «ایران قوی» فرصتی برای نمایش دستاوردهای حوزه بحران در کشور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.