نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در مصلای امام خمینی (ره) اقامه می‌شود.

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد

نماز جمعه این هفته تهران، جمعه ۲۴ آذرماه در مصلای امام خمینی (ره)، به امامت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود.

طبق روال، ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های مصلای امام خمینی (ره) به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) کتاب «حقیقت عظیم»، مجموعه بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) درباره زندگی و شخصیت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) معرفی می‌شود.

این کتاب که به کوشش مؤسسه حدیث لوح و قلم گردآوری و توسط انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است، مشتمل بر بیانات رهبر معظم انقلاب از دهه پنجاه شمسی تا به امروز است و در هر فصل تمامی بیاناتی که با محوریت این بانوی جلیل‌القدر ایراد شده به رشته تحریر درآمده است.

«حقیقت عظیم» را در واقع می‌توان تاریخی تحلیلی از این شخصیت بزرگ براساس مستندات و روایاتی دانست که یا از زبان آن حضرت یا در مورد ایشان توسط ائمه همام (علیهم‌السلام) روایت شده‌اند.

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) را معمای ناگشوده ذهن بشر دانسته و شناخت قدر و جایگاه آن حضرت را مافوق فهم انسان‌های معمولی می‌دانند. شخصیتی که در عالم خلقت هم شأن و هم کفو با حضرت علی (علیه السلام) است با این که عمر بسیار کوتاهی داشته‌اند.

نمازگزاران محترم می‌توانند کتاب «حقیقت عظیم» را با ۳۰ درصد تخفیف از غرفه فروش کتاب آدینه واقع در محوطه شرقی شبستان مصلی تهیه کنند.

برنامه میزهای خدمت در تاریخ ۲۴ آذر ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

قوه قضائیه، شهرداری تهران، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره پست استان تهران، شرکت آب و فاضلاب استان تهران، شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، شرکت گاز استان تهران و شرکت مخابرات منطقه تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.