نمایشگاه آبادیران، با هدف محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم و به کمک شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان، ۲۳ تا ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

پوستر نمایشگاه فناوری های محرومیت زدا (آبادیران)

محرومیت‌زدایی با نوآوری، هدفی است که نمایشگاه آبادیران دنبال می‌کند. این نمایشگاه با هدف استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیانی در راستای حل مشکلات مناطق محروم و محرومیت‌زدایی آن‌ها تشکیل خواهد شد.

در این رویداد حدود ۳۰۰ شرکت دانش بنیان، فناور و خلاق در ۵ حوزه توانمندی‌های خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند نخستین حوزه مربوط به حوزه زیرساخت‌ها شامل مسکن و بهداشت؛ حوزه دوم مربوط به دامپروری، شیلات و کشاورزی می‌شود، حوزه سوم نیز ماشین آلات کوچک مقیاس که ظرفیت اشتغال پایدار برای کارگاه‌های کوچک دارند را شامل می‌شود و حوزه چهارم حوزه آموزشی و عدالت آموزشی و حوزه پنجم حوزه نرم و صنایع خلاق است.

۳۱ سازمان و نهاد مسئول در بخش دولتی مثل بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت و کمیته امداد، آستان قدس رضوی، شهرداری ها، سازمان بهزیستی، سپاه پاسداران، سازمان زندان ها و … و در بخش خصوصی، مجمع خیرین مدرسه ساز و گروه های جهادی در این نمایشگاه حضور دارند.

نخستین رویداد نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) ۲۳ تا ۲۵ خرداد ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. این نمایشگاه شروع کار جهادی برای خدمت دانش بنیان‌ها به اقشار محروم جامعه و توانمندسازی آنها به شمار می‌رود.

فناوری و نوآوری نخبگان در خدمت محرومیت‌زدایی/ برگزاری نمایشگاه «آبادیران» با حضور دانش‌بنیان‌ها و شرکت‌های خلاق در مصلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.