کد خبر: 758
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران از برپایی نمایشگاه بهاره در سه نقطه پایتخت خبر داد.

محمد امامی‌امین، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران، در خصوص برگزاری نمایشگاه بهاره در سطح استان گفت(۱): اتاق اصناف تهران در ابتدا از برگزاری نمایشگاه های بهاره استقبال نکرد، اما از آنجا که برگزاری این نمایشگاه در آستانه سال جدید مطالبه عمومی است، مقرر شد سه نمایشگاه در ایام شب عید برگزار و در صورت نیاز بازار، دو نمایشگاه دیگر نیز برپا شود.

وی افزود: نمایشگاه‌های بهاره‌ی تهران در مصلای امام خمینی(ره) (مجموعه چهل‌سرا)، بوستان ولایت و فرهنگسرای خاوران و از ۱۰ تا ۲۰ اسفندماه برگزار می‌شود.

همچنین احمد اسماعیلی راد، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران، در تشریح تصمیم‌های نشست روز شنبه ۲۷بهمن،  گفت(۲): طبق صحبت‌های مطرح شده در جلسه‌ای که با حضور استاندار تهران برگزار شد،  برپایی نمایشگاه بهاره در سه نقطه تهران حتمی است.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران با اشاره به همکاری اتاق اصناف تهران در زمینه برپایی این نمایشگاه‌های بهاره، اظهار داشت: اتاق اصناف در جلسات مختلف درخواست داشت که با توجه به حراج‌های فصلی، نمایشگاه‌های بهاره با محدودیت بیشتر نسبت به سال‌های گذشته برپا شود.

متن کامل این خبر را (۱) و (۲) بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.