مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به ارائه سرویس ویژه مترو در شب‌های قدر، اعلام کرد: مترو تهران در خطوط مشخص شده، از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح، به مردم خدمات‌رسانی می‌نماید.

شب قدر / ایسنا

مهندس نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، از ارائه خدمات ویژه به عموم مردم و شرکت‌کنندگان در مراسم شب‌های قدر خبر داد و بیان داشت: با توجه به اولین شب قدر و مراجعه شهروندان به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن زیارتی برای مراسم احیا، مترو تهران و حومه از شامگاه روز یکشنبه(۱۳ خردادماه ۹۷) خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: در این راستا سرویس‌دهی شبانه در خطوط ۱، ۲، ۳ و ۴ مترو تهران از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح روز بعد (دوشنبه ۱۴ خردادماه ۹۷)، با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ادامه با اشاره به خدمات رسانی ویژه مترو تهران در سایر شب‌های قدر نیز گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب‌های قدر ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان، سرویس دهی شبانه از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح روز بعد در خطوط یک، دو، سه و چهار مترو تهران با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار انجام می‌شود.

ویژه برنامه «وقت بندگی» به مناسبت فرارسیدن شب‌های با فضلیت قدر و سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، از ساعت ۲۲ در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

با توجه به قرارگیری ۲ ایستگاه مصلی و ایستگاه شهید بهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی، بهترین راه برای دسترسی به مصلای امام خمینی(ره)، استفاده از مترو می‌باشد. جهت رفاه حال مردم، ون‌های رایگان از ایستگاه مترو شهید بهشتی و ایستگاه مصلی، تا محل برگزاری مراسم، در نظر گرفته شده است.
همچنین در زمان برگزاری مراسم شب‌های قدر، شهروندان می‌توانند برای عبور و مرور از ورودی‌های شماره ۱۷ و ۱۹ واقع در بزرگراه رسالت، شماره ۷ و ۱۵ واقع در خیابان شهید قنبرزاده و شماره ۱، ۲ و ۳ واقع در خیابان شهید بهشتی، استفاده نمایند. همچنین به جز ورودی شماره یک، دیگر ورودی‌های ذکر شده برای تردد و پارکینگ خودروهای شخصی باز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.