سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به دهه فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب گفت: «انقلاب اسلامی باعث عزت و سربلندی ایرانیان شد و وابستگی‌ها به تدریج کاهش پیدا کرد و امید است همچنان که در عرصه سیاسی یک کشور مستقل هستیم و در نظم جهانی اثرگذاریم

نماز جمعه نهم بهمن ، به امامت حجت الاسلام صدیقی

در مسائل اقتصادی نیز وابستگی‌ها را به حداقل برسانیم. » قاضی‌زاده هاشمی در ادامه افزود: «۴ روز گذشته بنده به همراه رئیس جمهور و هیأت دولت به ایتالیا و فرانسه سفر کردیم و احترام فراوانی به تاریخ ایران، رهبری و شجاعت و ایستادگی این ملت شد و این دو کشور علاقه‌مند به توسعه روابط همراه با ندامت ایتالیا از رفتار قبل از برجام هستند. » وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: «اکثر کشورهای همسایه به دلیل افراط و تفریط گرفتار موضوعات بهداشتی و درمانی شدند که بخشی از آن به دلیل جهل مردم منطقه و بخش دیگری به خاطر قدرت‌طلبی عده‌ای است و به همین دلیل در معرض خطرهایی از نقاط مرزی هستیم. علم پزشکی هر چند سال یکبار به روز و تجهیزات و فناوری‌های جدیدی را معرفی می‌کند، لذا مهارت داشتن در این بخش بسیار ضروری است. با اقدامات صورت گرفته امیدواریم در افق ۱۴۰۴، مقام اول منطقه در حوزه بهداشتی و درمانی باشیم. »

حجت‌الاسلام صدیقی نیز در خطبه‌های نماز جمعه تهران ضمن هشدار خطر نفوذ که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند، تصریح کردند: «نکند خدایی نکرده یکبار دیگر شاهد مجلسی باشیم که بیانیه اروپا و آمریکا در آنجا خوانده شود و یا شاهد خبرگانی باشیم که رتبه‌اش پایین بیاید و میدانی برای زورآزمایی این گروه و آن گروه باشد. » ایشان در ادامه با بیان اینکه مردم انتظار دارند در پسابرجام رکود شکننده و بیکاری جوانان معالجه شود، گفتند: «نکند با پسابرجام کالاهای اروپایی و آمریکایی ما را تبدیل به موجودات مصرف‌کننده و اقتصادمان را تبدیل به اقتصاد لیبرالی کند. »

در نماز جمعه این هفته یاد و خاطره «دکتر پرویز موید عهد» معمار فقید مصلای بزرگ امام خمینی (ره) که پنجشنبه ۸ بهمن دار فانی را وداع گفت، گرامی داشته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.