نشست سه هزار نفره مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور تحت عنوان «حافظان انقلاب »آغاز شد.

همایش «حافظان انقلاب» در شبستان مصلی

  این همایش به طور سالانه برگزار می شود ولی امسال به دلیل اهمیت های سیاسی و حوادثی که کشورمان با آن روبه رو است گسترده تر برپا شده اشت.
 در این همایش فرماندهان لشکری و کشوری حضور دارند و تا روز چهارشنبه ۲۱ بهمن این همایش ادامه دارد.

منشور اقتصاد مقاومتی توسط سردار نقدی و حجت الاسلام محمدیان و داوود گودرزی در نشست سه هزار نفره حافظان انقلاب رونمایی شد.

سردار نقدی در جمع حافظان انقلاب اظهار داشت: عبور از سیاهی و تباهی در گرو مبارزه جریان حق علیه جریان باطل است. هرچند سخت باشد اما نتائج شیرینی دارد. انسان های که تن به مقابله با ظلم ندهند باید زیر نکبت ذلت زندگی کنند.

 وی با تاکید براین مسئله که از ابتدا تا انتهای قرآن سخن از مبارزه حق و باطل است تصریح داشت: انسانی که به دنبال تعالی، قرآن و رستگاری است از مبارزه با ظلم فرار نمی کند.

آیت الله صدیقی در همایش «حافظان انقلاب» با اشاره به گفته شهید محمدباقر صدر مبنی براینکه «ذوب در خمینی شوید که او ذوب در اسلام است» اظهار داشت: امام نیمه شب ها شروع به نیایش می کردند و اشک می ریختند یکی از اطرافیانشان می گفتند شبی از گریه امام به گریه افتادم امام مرا دید و گفت تا جوان هستید برای خود کاری برای خود بکنید اگر پیر شوید پشیمان می شوید.

وی ادامه داد: چرا امام از شاه نترسید در سالهای که مقابله با شاه هیچ توجیه علمی نداشت اما امام در آن سالها در فیضیه شاه را تهدید می کرد که کاری نکن که گوشَت را بِکِشَم. چرا امام در جنگ و فتنه ها آرامش داشت. رمز پیروزی امام(ره) و نائب ایشان در تمامی عرصه های که در ظاهر نتیجه آن پیروزی نیست این است که دل به خدا سپرده اند و برای او قدم بر می دارند.

سردار سلامی در جمع دانشجویان بسیجی در همایش حافظان انقلاب در مصلای تهران: استقلال و آزادی و هویت فرهنگی و منزلت ما همیشه توسط حاملان تفکر غرب از بین رفته است. وقتی فریب لبخند های فریبکارانه غربی ها را خورده ایم شکست قطعی است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: جنگ بر سر شعاع نفوذ است جنگ بر سر ارائه یک مدال است این دو جنگ اکنون بین انقلاب و غرب وجود دارد. ترس از نفوذ اجتماعی و فرهنگی و سیاسی در کشور های منطقه و تبدیل انقلاب به ماکتی که مدل جدید به حساب می آید.

وی افزود: تنها پس از انقلاب بود که اسرائیل در هیچ جنگی موفق نیست. در هر میز مذاکره ایران به عنوان یک قدرت محور حضور داردو در طرف دیگر قدرتهای متعدد هستند. نیروهای مردمی در غزه، حزب الله محکم در لبنان، نیروهای مقاومت مردمی ایستاده در سوریه، نیروهای با اراده انصارالله در یمن همه و همه عمق نفوذ انقلاب را نشان می دهد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی در نشست حافظان انقلاب؛

همه مشکلات به خاطر نوع نگاه غلط جریان غربگرا است که به اسم توسعه بعد از جنگ برکشور حاکم شد/تقابل گفتمانی جریان انقلابی وجریان غربگرا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.