نمازجمعه هفتم اسفند تهران به سبب همزمانی با انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با شور و حال خاصی برگزار شد. از ساعاتی پیش از اقامه نماز جمعه، ستاد برگزاری انتخابات در چند نقطه مصلای تهران، صندوق‌های برای رای‌دهی نمازگزاران تعبیه کرد

 اولین نماز جمعه اسفند ماه به امامت حجت‌الاسلام صدیقی

سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این هفته تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی، امام جمعه شهرستان شهریار بودند که با توجه به ایام فاطمیه و نزدیکی به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سخنان خود به نقش این حضرت در دفاع از حریم ولایت پرداختند. در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، در خطبه‌های نماز جمعه با توجه به حضور پررنگ مردم در انتخابات گفت: «این حضور نشانه این است که جمهوریت هر چه پررنگ‌تر باشد پابرجا و نهادینه‌تر است و حضور همه‌جانبه روح انقلاب، جان جامعه ما، مقام معظم رهبری، با دیده‌بانی دقیق و تشخیص مواضع خطر و هشدارهای به موقع معظم‌له نشانه استحکام دینی انقلاب است. » امام جمعه موقت تهران با اشاره به مسئله نفوذ گفت: «اکنون و بعد از مسئله توافق و برجام، تمام تمرکز دشمن بر روی نفوذ است و بنا دارند در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی نفوذ داشته باشند و از طریق نفوذ در کشور ما دخالت و سرنوشت کشور ما را عوض کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری نایب امام زمان (عج) و مرجع بزرگمان، مانند موریانه نظام را از درون تهی کنند». حجت‌السلام والمسلمین صدیقی تاکید کرد: «مردم ما تا امروز بر سر قول و بیعتی که با امام و مقام معظم رهبری و خون شهدا بسته‌اند با احدی معامله نکرده‌اند و تا هستند با هیچ دشمنی کنار نخواهند آمد. »

لازم به ذکر است که تا ساعاتی پس از اقامه نماز، محوطه مرکزی مصلای بزرگ امام خمینی، صحنه خلق حماسه بدیع مردمی با حضور پرشور در انتخابات بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.