همزمان با فرارسیدن ایام میلاد باسعادت حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) ، اجتماع دختران و بانوان تهران با عنوان «دل آرام» روز جمعه ۲۶ آبان ماه در مصلای امام خمینی (رحمةالله‌علیه) برگزار می‌شود.

پوستر اجتماع دختران و بانوان تهرانی

این اجتماع روز جمعه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴ و با عنوان «دل آرام» و به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران و به میزبانی مجموعه‌های اثرگذار بانوان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

در این مراسم از سرود جدید «مثلاً جنگ نیست» با اجرای حاج عبدالرضا هلالی رونمایی می‌شود. اجرای گروه سرود و اجرای اثر جدید خانم فاطمه عبادی با موضوع زنان و کودکان غزه و سیر رشد زنان در تاریخ جمهوری اسلامی از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

همچنین در این مراسم تعدادی از مهمانان از مردم غزه هستند.
در حاشیه برگزاری این مراسم نمایشگاه مد و لباس، نمایشگاه زن در متن تاریخ برگزار و از کودکان در شهربازی پذیرایی خواهد شد.

شهروندان می‌توانند برای تردد از ورودی‌ شماره ۱۹ در بزرگراه شهید سلیمانی، ورودی‌های شماره ۷ و ۱۲ در خیابان شهید قنبرزاده و ورودی شماره یک در خیابان شهید بهشتی، استفاده کنند. ورودی‌های شماره ۷ و ۱۹ برای تردد و پارکینگ خودروها در نظر گرفته شده است. شایسته ذکر است با توجه به قرارگیری ۲ ایستگاه مترو مصلای امام خمینی(ره) و شهید بهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی، بهترین راه برای دسترسی به مصلای امام خمینی(ره) استفاده از مترو می‌باشد.

اجتماع دختران و بانوان تهرانی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.