اجتماع بزرگ مادران و شیرخوارگان عاشورایی و آیین بزرگداشت مقام حضرت علی اصغر(ع) جمعه ۳۰ تیرماه از ساعت ۸ صبح در شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود

پوستر اجتماع اجتماع بزرگ مادران و شیرخوارگان عاشورایی

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، جمعه ۳۰ تیرماه برابر با سوم محرم الحرام ۱۴۴۵ از ساعت ۸ الی ۹:۳۰ مجلس سوگواری حضرت علی اصغر(علیه السلام) ، در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

این مراسم از ساعت ۸ صبح آغاز شده و مداح اهل بیت علیه السلام حاج سید محمود علوی در آن مرثیه سرایی می کند.

ورودی‌های مصلی از ساعت ۶:۳۰ صبح باز می شود و شهروندان می‌توانند برای تردد از ورودی‌های‌ شماره ۱۸ و ۱۹ در بزرگراه شهید سلیمانی ، ورودی‌های شماره ۷، ۱۳، ۱۵ در خیابان شهید قنبرزاده و ورودی‌های شماره ۱ و ۳ در خیابان شهید بهشتی استفاده کنند.

علاوه بر این، همانند سایر برنامه‌های مصلی، ایستگاه مترو شهید بهشتی و ایستگاه مترو مصلای امام خمینی(ره) آماده خدمت‌رسانی هستند.

همچنین پارکینگ عمومی شهید بهشتی نبش خیابان پاکستان، پارکینگ‌های شماره ۱۹ و ۲۰ در بزرگراه شهید سلیمانی، پارکینگ‌های شماره ۷ و ۸ در خیابان شهید قنبرزاده و پارکینگ چهل‌سرا برای خدمات‌رسانی به عموم مردم در نظر گرفته شده است.

خبرنگاران و عکاسان خانم برای پوشش این مراسم می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۵۳۱۰۰۰ روابط عمومی مصلی تماس گرفته و یا در روز مراسم با مراجعه به محل ستاد خبری درب شمار یک مصلی کارت اصحاب رسانه دریافت نمایند.

مصلی میزبان اجتماع بزرگ مادران و شیرخوارگان عاشورایی در اولین جمعه محرم

نظرات

  • محمد IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    0 0
    چر7محرم مراسم نمی گیرید به جای جمعه اول.آقایان راچرا راه نمی دهید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.