مراسم احیای لیالی قدر همچون سال‌های گذشته از ساعت ۲۲ در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجج اسلام حاج علی اکبری، عالی و ماندگاری در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

عالی، ماندگاری، حاج علی اکبری

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره) این مراسم در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان مصادف با روزهای یک شنبه، سه شنبه و پنجشنبه ۲۰، ۲۲ و ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۲۲ با حضور عموم مردم و با سخنرانی حجج اسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، مسعود عالی، مهدی ماندگاری و مداحی ذاکرین اهل بیت در مصلی برگزار می‌شود.

مراسم شب نوزدهم با تلاوت قرآن کریم توسط آقای حبیب صداقت آغاز خواهد شد و حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری سخنرانی و مراسم احیا را برعهده دارند و مداح اهل‌بیت(ع) حاج احمد نیک‌بختیان به مرثیه‌خوانی و ذکر مصیبت شهادت امیرالمومنین(ع) می‌پردازند.

در شب بیست و یکم آقای مهدی عادلی با تلاوت قرآن کریم آغازگر مراسم خواهند بود و مداح اهل‌بیت(ع) سید محمود علوی به مرثیه‌خوانی و عزاداری می‌پردازند و در ادامه مراسم احیا، سخنرانی و احیای شب بیست و یکم توسط حجت‌الاسلام مسعود عالی برگزار می‌گردد.

آقای قاسم رضیعی در آغاز مراسم شب بیست و سوم، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت خواهند نمود و حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری سخنرانی و مراسم احیا را برعهده دارند و مداح اهل‌بیت (ع) حاج احمد واعظی به مرثیه‌خوانی خواهند پرداخت.

در سه شب مراسم، آقایان محمدحسین سعیدیان، محمد رضا پورزرگری و مهدی قربانعلی دعای جوشن کبیر را قرائت می‌کنند.

شبستان ۴ و ۵، شبستان و رواق شرقی و صحن مرکزی مصلی آماده میزبانی از خانواده‌ها ست.

در زمان برگزاری مراسم، شهروندان می‌توانند برای حضور از ورودی‌های شماره ۱۷ و ۱۹ واقع در بزرگراه شهید سلیمانی، شماره ۷ و ۱۵ واقع در خیابان شهید قنبرزاده و شماره ۱، ۲ و ۳ واقع در خیابان شهید بهشتی، استفاده نمایند. همچنین به جز ورودی شماره۱، دیگر ورودی‌های ذکر شده برای تردد و پارکینگ خودروهای شخصی باز است.

لازم به توضیح است ایستگاه مترو شهید بهشتی و مصلی در خط یک تا پایان مراسم آماده ارائه خدمات به شهروندان گرامی می باشند.

گفتنی است در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان، نمایشگاه قرآن تا ساعت ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان خواهدبود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.