نماز جمعه این هفته تهران (۱۰ دی۱۴۰۰) به امامت آیت الله سید احمد خاتمی در مصلای امام خمینی (ره)تهران اقامه می‌شود.

آیت الله سید احمد خاتمی

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با گرامیداشت حماسه یوم‌الله ۹ دی اعلام کرد: در نمازجمعه این هفته تهران یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم و در پیش از خطبه‌ها از صحبت‌ها و تحلیل‌های سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهره‌مند می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: این هفته در نمازجمعه مداح اهل بیت (ع) حاج ابوذر بیوکافی به مداحی می پردازد و موکب‌هایی هم با نذر و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آماده میزبانی و پذیرایی از نمازگزاران تهرانی خواهند بود.
سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یادآور شد: نمازگزاران می‌توانند برای حضور در نمازجمعه از درب شمالی مصلی (ایستگاه مترو مصلی)، از درب جنوبی خیابان شهید بهشتی (ایستگاه مترو شهید بهشتی) و درب شرقی خیابان قنبرزاده تردد کنند.

سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یادآور شد: سرود وحدت و مقاومت که یادآور خاطرات دهه ۶۰ انقلاب اسلامی ایران است با همراهی نمازگزاران بین دو نماز اجرا می شود.

حجت الاسلام نوری به برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در نماز جمعه تهران اشاره کرد و گفت: طبق روال هفته‌های گذشته فرهنگسرای منتظر با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بخش خواهران و برادران با تقویت ویژه نسبت به یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه نهم دی با مجموعه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی میزبان نمازگزاران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.