با توجه به استقبال شهروندان از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی، سازندگی و محرومیت‌زدایی در مصلای امام خمینی(ره)، این نمایشگاه تا ۲۲ بهمن، از ساعت ۹ تا ۲۰، میزبان بازدیدکنندگان است.

نمایشگاه دستاوردهای دفاعی، سازندگی و محرومیت‌زدایی

با توجه به ایام پایانی هفته و استقبال بیشتر عموم مردم و خانواده‌ها از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی، سازندگی و محرومیت‌زدایی در مصلی، این نمایشگاه در روزهای پیش‌رو، یک ساعت زودتر آغاز به کار کرده و درهای مصلی از ۹ صبح باز خواهد بود. زمان پایان کار نمایشگاه نیز تا ساعت ۲۰ (۸شب) افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، نمایشگاه دستاوردهای دفاعی، سازندگی و محرومیت‌زدایی، با هدف معرفی اقدامات نیروهای مسلح برای اقتدارآفرینی نظام جمهوری اسلامی در طی چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تا دوشنبه ۲۲ بهمن، از ساعت ۹ تا ۲۰، در مصلای امام خمینی(ره) میزبان عموم مردم است.

این نمایشگاه راهبردی با محوریت ستادکل نیروهای مسلح و مشارکت ارتش، سپاه، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و سازمان بسیج مستضعفین، با هدف ارائه دستاوردها و فعالیت‌های نیروهای مسلح در عرصه های نظامی و دفاعی، تولید و بومی‌سازی دانش، خدمات اجتماعی، سازندگی، خودکفایی و رفع محرومیت‌ها و انتقال این دستاوردها به نسل جوان برپا شده است.

در نمایشگاه دستاوردهای دفاعی، بیش از ٥٦٠ محصول دفاعی تولید داخل در ۱۱ حوزه از جمله صنایع دفاعی سبک، زرهی، هوایی، موشکی و دریایی، توپخانه، صنایع تحقیقاتی الکترونیکی، سیستم‌های ارتباطی و مخابراتی رادار و ماهواره، انواع پهپادها و همچنین ماکت‌هایی از ناوشکن‌ها و زیردریایی‌ها به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است بازدیدکنندگان می‌توانند برای آمد و شد، از ورودی‌ شماره ۱۷ در بزرگراه رسالت و ورودی‌ شماره ۱ در خیابان شهید بهشتی، ورودی‌های ایستگاه مترو مصلی و ایستگاه مترو شهید بهشتی استفاده کنند. همچنین جهت رفاه حال بازدیدکنندگان، ورودی شماره ۱۵ در خیابان شهید قنبرزاده، برای تردد و پارکینگ خودروهای شخصی در نظر گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.