آیین بزرگداشت سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ۱۳ دی ماه از ساعت ۱۴ در مصلای تهران با حضور انبوه مردم و سخنرانی مسئولان عالی کشور برگزار می‌شود.

مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش

مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاران ایشان روز سه شنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۱ باحضور اقشار مختلف مردم، خانواده محترم شهدا، حجت الاسلام رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی، سردار قاآنی فرمانده کل نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر مقامات کشوری و لشکری در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

در این مراسم آقایان مهدی رسولی و حسین طاهری مداحی و حماسه‌سرایی خواهند کرد و در حاشیه مراسم ایستگاه‌های فرهنگی به اجرای برنامه‌های فرهنگی خواهند پرداخت.

گفتنی است این برنامه از ساعت ۱۴ در شبستان مصلی آغاز خواهد شد.

با تأکید استفاده حداکثری مردم عزیز از ظرفیت مترو برای مراجعه به مصلی، در ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلای امام خمینی(ره) ، پارکینگ‌های در شماره ۱۹و ۲۰ در بزرگراه شهید سلیمانی(رسالت) و در شماره ۱۵ در خیابان شهید قنبرزاده از ساعت ۱۲ آماده میزبانی از عزاداران خواهد بود.

اعلام طرح انتظامی ترافیکی گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران گفت: راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مأموریت دارد تمهیدات ویژه ترافیکی لازم را بمنظور تأمین نظم و ایمنی ترافیک، پیش‌بینی و همچنین نسبت به تأمین نظم، ایمنی و تسهیل در عبور و مرورمراجعه کنندگان گرامی اقدام نماید.
وی بیان کرد: زمان حضور همکاران بنده دراین طرح از ساعت ١٠ صبح روز سه شنبه و محل برگزاری محدوده مصلای امام خمینی (ره) می‌باشد.

سردار حمیدی افزود: پلیس راهور ماموریت دارد نسبت به ایجاد تسهیلات هرچه بهتر برای مراجعه‌کنندگان به گونه‌ای که با وسایل نقلیه پیش‌بینی شده تا نزدیکترین مکان به محل برگزاری مراسم حضور پیدا نمایند و محل پارک برای انواع وسایل نقلیه مورد استفاده مراجعه‌کنندگان از قبیل اتوبوس‌های شرکت واحد، وسایل نقلیه شخصی، موتورسیکلت‌ها را پیش‌بینی و نسبت به برقراری ایمنی تردد برای مراجعه کنندگان اقدام نماید.

وی در خصوص محدودیت‌های تردد و توقف نیز گفت: هیچ‌گونه محدودیت تردد در برگزاری این طرح وجود ندارد و محدودیت‌های توقف اطراف مصلی شامل: بزرگراه شهید سلیمانی حد فاصل مدرس تا قنبرزاده و بزرگراه مدرس از بهشتی تا پل شهید سلیمانی وهمچنین طول خیابان شهید بهشتی حد فاصل قنبرزاده تا مدرس و در ادامه طول خیابان قنبرزاده از بهشتی تا شهید سلیمانی در هر دو طرف می‌باشد.
وی گفت: محل‌های اصلی پیش‌بینی شده برای توقف اتوبوس بدین شرح می‌باشد:

پارکینگ‌های شماره ۴-۷-۸ مصلی و پارکینگ چهل‌سرا در ضلع غربی خیابان شهید بهشتی

و همچنین محل‌های پیش‌بینی شده برای توقف اتوبوس در صورت نیاز بدین شرح است

۱- در ضلع جنوب خیابان شهید بهشتی حدفاصل خیابان قدوسی تا خیابان صابونچی. ضلع شمالی خیابان شهید قدوسی (مسیر شرق به غرب) تا خیابان شریعتی

۲- طول خیابان شهید مفتح حد فاصل خیابان شهید بهشتی تا خیابان شهید مطهری (بصورت یک خط)

۳- ضلع شمال خیابان شهید بهشتی (مسیر شرق به غرب) در حدفاصل خیابان شریعتی و شهید صابونچی. ضلع غربی خیابان شریعتی حدفاصل خیابان شهید مطهری تا خیابان شهید بهشتی

وی گفت: اعمال ممنوعیت تردد اتوبوس‌های شرکت واحد از ساعت ١٣ روز اجرای مراسم در مسیر غرب به شرق خیابان شهیدبهشتی و شمال به جنوب خیابان شریعتی از تقاطع بهشتی با پیش‌بینی مسیر جایگزین توسط مسئولین اتوبوسرانی میسر خواهدبود.

وی بیان کرد: محل‌های پیش‌بینی شده جهت توقف و پارک موتورسیکلت‌های مراجعه‌کنندگان خیابان بهشتی پارکینگ شماره ۲۷ می‌باشد.

سردار حمیدی گفت: پارکینگ‌های شماره ۱۵، ۱۹، و ۲۰ و همچنین خیابان‌های خرمشهر، هویزه، شهید عشقیار، خیابان شهید مطهری - خیابان شهید علی اکبری و در صورت لزوم کلیه معابر در اطراف مصلی بجز محل‌هایی که محدودیت توقف داریم پیش‌بینی شده و جهت توقف خودروهای شخصی مراجعه کنندگان می‌باشد.

سردار حمیدی افزود: تاکسیرانی نیز به خدمات دهی در محدوده داخلی مصلی پرداخته و نسبت به جابجایی مراجعه کنندگان اقدام لازم را صورت می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.