مراسم دعای عرفه در جوار پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس و با حضور عموم مردم  و خانواده‌های معظم شهداء، ‌شنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۱ برابر با نهم ذی‌الحجه ۱۴۴۳ از ساعت۱۶:۳۰ در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

پوستر دعای عرفه

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، مراسم دعای عرفه امسال در جوار پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس و با حضور خانواده‌های معظم شهداء، شنبه ۱۸ تیرماه برابر با نهم ذی‌الحجه از ساعت ۱۶:۳۰ در شبستان اصلی مصلی برگزار می‌شود. همچنین درهای مصلای امام خمینی(ره) برای زیارت و وداع با شهدای گمنام، از ساعت ۱۵ به روی مشتاقان و خانواده‌های تهرانی باز خواهد بود.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری بین‌المللی استاد حمیدرضا احمدی‌وفا آغاز و مناجات امام حسین(علیه‌السلام) با نوای ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) حاج احمد واعظی قرائت می‌شود.

شهروندان می‌توانند برای عبور و مرور از ورودی‌ شماره ۱۹ در بزرگراه رسالت، ورودی‌های شماره ۷، ۱۲ و ۱۵ در خیابان شهید قنبرزاده و ورودی شماره ۴ در خیابان شهید بهشتی، استفاده کنند. ورودی‌های شماره ۴، ۷ ، ۱۵ و ۱۹ برای تردد و پارکینگ خودروهای شخصی درنظر گرفته شده است. با توجه به قرارگیری ۲ ایستگاه مترو مصلی و شهید بهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی، بهترین راه برای دسترسی به مصلای امام خمینی(ره) استفاده از مترو می‌باشد.

خبرنگاران و عکاسان رسانه‌ها برای پوشش این مراسم می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۵۳۱۰۰۰ روابط عمومی مصلی تماس گرفته یا روز مراسم به محل ستاد خبری در ورودی شبستان اصلی مصلی مراجعه کنند.

برگزاری مراسم دعای عرفه در جوار پیکر مطهر شهدای گمنام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.