فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ اعلام کرد: مراسم وداع با ۱۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس چهارشنبه ۱۵ دی از نماز مغرب تا ساعت ۲۱ در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد.

مراسم دعای عرفه 98

فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ اعلام کرد: پیکرهای مطهر ۲۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه ۱۶ دی در تهران و ۲۴ استان کشور با حضور مردم انقلابی تشییع می‌شود.

وی ادامه داد: آیین تشییع به صورت همزمان به جز تهران در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و جنوبی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مازندارن، مرکزی و همدان برگزار می‌شود.

به گفته حسن زاده، این شهدای تفحص شده جزو شهدای عملیات ها و مناطق عملیاتی کربلای پنج و هشت(شلمچه)، تک دشمن ۶۷(شلمچه، زبیدات و مجنون)، خیبر(مجنون)، والفجر یک و مقدماتی(فکه)، والفجر ۹ (چوار تا سلیمانیه)، کربلای ۶ (سومار)، مسلم بن عقیل (سومار)، بدر(شرق دجله) و رمضان(شرق بصره) هستند.

فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ با بیان اینکه ۱۵۰ شهید گمنام در پایتخت و مابقی در ۲۴ استان کشور تشییع می‌شود، اظهار داشت: این شهدای گمنام در چند نقطه از تهران خاکسپاری می‌شوند.

حسن زاده اظهار داشت: این مراسم با مجوز رسمی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می‌شود و از مردم می‌خواهیم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: محدودیت های ترافیکی با کمک پلیس راهور در نظر گرفته شده که اطلاع‌رسانی در این زمینه توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود.

مراسم وداع با ۱۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس چهارشنبه ۱۵ دی از نماز مغرب تاساعت ۲۱ در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

پیش از این مصلای امام خمینی(ره) مفتخر به میزبانی از مراسم وداع امت با امام و تشییع پیکر مطهر امام خمینی(ره) در خرداد سال ۱۳۶۸ و نیز وداع با یاران باوفای امام خمینی(ره) با عناوین مختلف از جمله کاروان از کربلای ایران تا مصلای تهران، کاروانی متشکل از پیکرهای ۱۲۰۰ شهید که اردیبهشت ۱۳۸۰ از ۵ مسیر مختلف جنوب و غرب کشور حرکت کرد و در مصلای تهران، مورد استقبال مردم قرار گرفت؛ بزرگداشت جمعی از خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان خبری از سازمان صدا و سیما و خبرگزاری‌های کشور که آذرماه ۱۳۸۴ بر اثر سقوط هواپیمای C۱۳۰ به شهادت رسیدند؛ تشییع پیکر شهدای عرفه، شهید احمد کاظمی و جمعی از فرماندهان سپاه در دی ماه سال ۱۳۸۴ و تشییع پیکر مطهر شهدای آتش‌نشان در بهمن ماه ۱۳۹۵ و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در سال‌های مختلف بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.