همزمان با آغاز آذرماه و بر اساس تفاهم‌نامه موجود میان مصلای امام خمینی(ره) و ستاد نمازجمعه تهران، مراسم عبادی ـ سیاسی نمازجمعه، تا پایان سال در محل شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) اقامه می‌شود.

نماز جمعه چهاردهم اسفند تهران به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی

براساس تفاهم ستاد نمازجمعه تهران و مصلای امام خمینی(ره)، شبستان اصلی مصلی، در فصل‌های گرم و سرد سال (بیش از ۶ ماه از سال) میزبان نمازگزاران نمازجمعه می‌باشد و طبق توافق صورت گرفته، نمازجمعه از اولین جمعه آذرماه تا پایان سال در مصلی اقامه می‌شود.

مصلای امام خمینی(ره)  به عنوان قطب فرهنگی ـ عبادی تهران بزرگ، با انجام برنامه‌ریزی سالیانه جهت برگزاری بهتر مراسم و رخدادهای فرهنگی، برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تلاش می‌کند.

با توجه به درخواست ستاد نمازجمعه تهران و به سبب وضع جوی و بارش های پاییزی باران، برگزاری نمازجمعه در مصلی از ابتدای آذرماه تا پایان اسفندماه ۱۳۹۸، در محل شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) برپا می‌شود.

 نمازگزاران تهرانی می‌توانند نظرها، پیشنهادها و انتقادهای خود را در حوزه فعالیت‌های مصلی در نمازجمعه با سامانه پیامکی به شماره ۵۰۰۰۴۹۶۷ یا تلفن ۸۸۵۳۱۰۰۰ با مدیریت مصلی در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.