حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری پس از انتصاب به عنوان امام جمعه موقت تهران از سوی رهبر معظم انقلاب، نماز جمعه این هفته ۱۴ دی ماه را در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) اقامه می‌کند.

نماز جمعه

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌علی‌اکبری به تازگی از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان امام جمعه موقت تهران منصوب شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج‌علی اکبری (متولد ۱۳۴۳) پیش از این از سوی رهبر انقلاب اسلامی به ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ی جمعه (دی ۱۳۹۶) و نمایندگی ولی‌فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان (اردیبهشت ۱۳۷۸) منصوب شده بود. وی همچنین نخستین بار در سال ۱۳۷۳ و در ۳۰ سالگی امام‌جمعه شهر دماوند شد و در سال ۱۳۷۹ به عضویت شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ی جمعه در آمد.

جمعه ۱۴ دی، نماز جمعه تهران از ساعت ۱۰:۴۰ در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و قرائت زیارت پرفیض آل‌یاسین آغاز می‌شود.

دکتر حسن بنیانیان، رییس کمیسیون فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی، مهمان ویژه نماز جمعه این هفته است که با موضوع «سیاست فرهنگی و فرهنگ سیاست زده»، پیش از خطبه‌ها به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

درهای مصلی از ساعت ۱۰ صبح به روی نمازگزاران عزیز باز است و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌علی‌اکبری امام جمعه موقت تهران، خطبه‌های نماز جمعه را ۱۵ دقیقه پیش از اذان ظهر شروع می‌کند. گفتنی است اذان ظهر به افق تهران در روز جمعه ساعت ۱۲:۰۹ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.