مراسم اعتکاف رجبیه همزمان با روزهای پایانی تعطیلات نوروزی در مسجد باقرالعلوم(ع) مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

اعتکاف خواهران

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، این برنامه با مشارکت گروه فرهنگی معتکفین جهادی و معاونت فرهنگی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، از ۱۱ تا ۱۳ فروردین (از ولادت حضرت امیرالمومنین علیه السلام تا وفات حضرت زینب سلام الله علیها) برپا خواهد شد.

برنامه اعتکاف مسجد حضرت باقرالعلوم(ع) ویژه بانوان در نظر گرفته شده است و به همت گروه فرهنگی معتکفین جهادی همزمان در ۶ مسجد دیگر تهران نیز مراسم اعتکاف خانوادگی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است در این شش مسجد برای کودکان، مکانی به عنوان مهد کودک همراه با مربی در نظر گرفته شده تا والدین بتوانند در شرایط بهتری به انجام اعمال ایام البیض و راز و نیاز به پروردگار بپردازند. همچنین برای والدین مباحث تربیتی همراه با پرسش و پاسخ و مشاوره در نظر گرفته شده است.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این مراسم معنوی با شماره ۰۹۰۳۷۶۴۵۹۵۶ و جهت کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات و رفع ابهامات با شماره ۰۹۱۲۸۹۳۷۴۳۹ تماس بگیرند.

اطلاعات تکمیلی درباره این مراسم هم در کانال اعتکاف خانوادگی به آدرس  https://t.me/etekafe97 در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.