بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در حالی روز جمعه ۱۲ آبان ماه به کار خود پایان داد که شبستان مصلای امام خمینی(ره) میزبان روزانه ۴۵ هزار نفر بازدیدکننده بود.

نمایشگاه مطبوعات

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، رصد روزانه مسئولان که در ۴ نوبت و از مبادی مختلف مجموعه مصلی صورت گرفته نشان می‌دهد طی ۸ روز برگزاری نمایشگاه، جمعاً حدود ۴۰۰ هزار نفر از دورهمی رسانه‌های آنلاین و کاغذی بازدید کردند.
آماری که در مقایسه با سال گذشته افزایش ۱۰۰ هزار نفری را نشان می‌دهد و شاید مهم‌ترین دلیل آن اقبال بیشتر خانواده‌ها برای حضور در نمایشگاه و بازدید گروهی دانش آموزان و دانشجویان باشد.
هرچند به اینها باید افزایش ۲۰ درصدی فضای تبلیغاتی طراحی شده برای معرفی رسانه‌ها را نیز اضافه کرد که تأثیر بیشتری در دیده شدن بخش‌های مختلف نمایشگاه داشت.
در نمایشگاه مطبوعات امسال روزانه ۲۵ نفر از مسئولان دولتی، نمایندگان مجلس، چهره‌های سیاسی و اجتماعی و هنرمندان رشته‌های مختلف حضور داشتند؛ چهره‌هایی که به طور میانگین حداقل ۲ ساعت مهمان شبستان مصلای امام خمینی(ره) بودند.
گفتنی است به منظور ارج نهادن به زحمات همکاران رسانه‌ای در اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و مراسمی که سالیانه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، روز پنجشنبه جمعی از اصحاب رسانه به نمایندگی از شرکت‌کنندگان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، برای نخستین بار با هماهنگی معاونت مطبوعاتی، با حضور در صحن مرکزی مصلی، از روند ساخت مصلی، رواق‌ها، مسجد جامع و گنبدخانه بازدید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.