مراسم باشکوه مناجات و آیین احیای شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان همچون سال‌های گذشته با حضور مردم شب زنده‌دار و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

شب قدر 96

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره) این مراسم در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان مصادف با روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ۱۱، ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۳ با حضور عموم مردم و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با سخنرانی حجج اسلام محمد قمی، حسینعلی سعدی و سید محمدحسن ابوترابی‌فرد و مداحی ذاکرین اهل بیت در محوطه مصلی برگزار می‌شود.

مراسم شب نوزدهم با تلاوت قرآن کریم توسط دکتر محمد حسین سعیدیان آغاز خواهد شد و حجت‌الاسلام محمد قمی سخنرانی و مراسم احیا را برعهده دارند و مداح اهل‌بیت(ع) حاج سید علی سادات رضوی به مرثیه‌خوانی و ذکر مصیبت شهادت امیرالمومنین(ع) می‌پردازند.

در شب بیست و یکم آقای مهدی عادلی با تلاوت قرآن کریم آغازگر مراسم خواهند بود و مداح اهل‌بیت(ع) حاج احمد واعظی به مرثیه‌خوانی و عزاداری می‌پردازند و در ادامه مراسم احیا، سخنرانی و احیای شب بیست و یکم توسط حجت‌الاسلام حسینعلی سعدی برگزار می‌گردد.

آقای دکتر قاسم رضیعی در آغاز مراسم شب بیست و سوم، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت خواهند نمود و حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد سخنرانی و مراسم احیا را برعهده دارند و مداحان اهل‌بیت علیهم السلام کربلایی محمدحسین پویانفر و حاج سید علی سادات رضوی به مرثیه‌خوانی خواهند پرداخت.

در سه شب مراسم آقایان محمدحسین سعیدیان، علیرضا سبحانی و مهدی قربانعلی دعای جوشن کبیر را قرائت می‌کنند.

شبستان ۴ و ۵ و صحن مرکزی مصلی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آماده میزبانی از خانواده‌ها ست؛ از کلیه عزیزان درخواست می‌گردد با توجه به لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، حتماً ماسک، زیرانداز، مهر و کتب ادعیه شخصی به همراه داشته باشند.

در زمان برگزاری مراسم، شهروندان می‌توانند برای حضور از ورودی‌های شماره ۱۷ و ۱۹ واقع در بزرگراه شهید سلیمانی، شماره ۷ و ۱۵ واقع در خیابان شهید قنبرزاده و شماره ۱، ۲ و ۳ واقع در خیابان شهید بهشتی، استفاده نمایند. همچنین به جز ورودی شماره۱، دیگر ورودی‌های ذکر شده برای تردد و پارکینگ خودروهای شخصی باز است.

نظرات

  • امیرحسین IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    1 0
    سلام شروع مراسم چه ساعتی هست ممنون

    پاسخ سایت: ساعت 23

  • سرمدی IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    1 0
    سلام شبهای قدر ۱۴۰۰ منع تردد برقراره؟ یا برداشتن؟

    پاسخ سایت: منع تردد لغو شده است

  • حامد یوسفی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    1 0
    خدا قوت خسته نباشید / التماس دعا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.