وزیر راه و شهرسازی صبح امروز (یکشنبه ۲۴ آذر)، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و لجستیک را در شبستان مصلای امام خمینی(ره) افتتاح کرد.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته آسیا 

چهارمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک امروز با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و معاونان حمل و نقل افتتاح شد. این نمایشگاه با همکاری وزارت راه و شهرسازی و  معاونت‌های مختلف حمل و نقلی در حوزه دریایی، ریلی، هوایی و جاده‌ای برگزار شده و حضور بخش خصوصی در نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته بسیار چشمگیرتر بوده است.

در این نمایشگاه حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها نسبت به  سال گذشته بسیار پررنگ‌تر شده و تلاش شده ارتباط دولت و بخش خصوصی در حوزه تعاملات تجاری نسبت به سال‌های گذشته افزایش یابد.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی درباره این نمایشگاه اعلام کرد: نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و لجستیک فرصت مناسبی است که شرکت‌های خصوصی و دستگاه‌های دولتی بدون واسطه در فضای مناسب با حضور متخصصان و فعالان بخش حمل و نقل داخلی و خارجی با یکدیگر گفتگو داشته باشند.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته آسیا امسال با حضور ۳۷۵ غرفه،   ۱۲۰ شرکت دانش‌بنیان، و  ۵۱۱ استارت‌آپ در حوزه حمل و نقل حضور دارد و به گفته بسیاری از مسئولان یکی از اصلی‌ترین رکن‌های این نمایشگاه استارت‌آپ‌ها و و شرکت‌های دانش‌بنیان هستند و استفاده از تکنولوژی‌های آی تی و هوشمندسازی از مهمترین حسن‌های اجرای این بخش به شمار می‌رود.

نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته آسیا به مدت سه روز و تا روز  ٢٦ آذر در  شبستان مصلای امام خمینی تهران از ساعت ۱۰صبح تا ۱۸ برگزار می‌شود.

برای مشاهده گزارش تصویری نمایشگاه اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.