هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی؛ ایپاس ۲۰۱۹، با شعار «پلیس، امنیت و ایمنی، پشتوانه رونق تولید» از دوشنبه هشتم تا پنجشنبه یازدهم مهرماه در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

ایپاس 2018

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس با هدف به‌روزرسانی، توسعه و ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات پلیسی، معرفی فناوری‌های روز جهان، ارتقاء توانمندی و فناوری‌های پلیسی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم، حمایت از نخبگان و ساماندهی فعالان حوزه تجهیزات پلیسی برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، در این نمایشگاه بیش از ۳۱۳ شرکت امنیتی و ایمنی، ۲۱ نماینده کشورهای خارجی، ۱۸ رده از پلیس‌های تخصصی، ۱۵۵ برند و  ۳۷ نفر از مخترعان و مبتکرین در حوزه‌های متنوع از قبیل فناوری اطلاعات و ارتباطات، حمل و نقل، تسهیلات و مهمات، یونیفرم و لباس، نظارت تصویری و تجهیزات مراقبتی، ترافیک، ایمنی آتش نشانی، امداد و نجات، سیستم‌های آموزشی و مشاوره‌ای و سایر زمینه‌های دیگر، اعم از تجهیزات اشعه ایکس و نشریات تخصصی مرتبط حضور دارند.

از تسهیلات رفاهی پیش‌بینی شده در نمایشگاه برای بازدیدکنندگان می‌توان به امکان استعلام جرایم راهنمایی و رانندگی، بررسی قبوض جریمه و انجام مشاوره از سوی پلیس های تخصصی ناجا پیش بینی شده است. همچنین اجرای مانورهای نمایشی در محوطه باز و نمایش تجهیزات خاص پلیس در محوطه نمایشگاه از جمله برنامه‌هایی است که برای نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۹ پیش‌بینی شده است.

نظرات

  • عسگر اکبری IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    به همراه فرزندم شرکت کردم و از محتوا استفاده نمودم .تشکر و سپاس گذارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.